SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICD

Wysokiej klasy silniki liniowe do szerokiego zakresu zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICD

  • Nominalna siła poślizgu: od 30 do 5341 N
  • Szczytowa siła poślizgu: 120 do 12726 N
  • Wysokie przyspieszenie szczytowe 10 G+

Silniki liniowe serii ICD wyróżniają się niską konstrukcją i dużą mocą. Zapewniają najwyższy stosunek mocy do rozmiaru i są wyposażone w opatentowaną konstrukcję pozbawioną zębów, zapewniającą płynną pracę.

Główne cechy:

siła ślizgowa: od 30 do 5341 N do pracy ciągłej przy dużej liczbie wymagań dotyczących sterowania ruchem
siła ślizgowa: siła szczytowa od 120 do 12 726 N zapewniająca natychmiastową wydajność
wysokie przyspieszenie szczytowe większe niż 10G
cewki nawinięte na żebra ze stali krzemowej, aby zmaksymalizować wydajność
opatentowana konstrukcja bez zębów zapewniająca płynną pracę
wysoka wydajność przy niskim rozpraszaniu energii elektrycznej

Zalety:

najlepszy stosunek mocy do mocy – idealny do przyspieszania i przemieszczania dużych mas bezwładnościowych
wysoka sztywność wymagana do obróbki i innych zastosowań
bez konserwacji
zerowy luz
wysoka dokładność pozycjonowania
kompaktowe wymiary
minimalna liczba części mechanicznych
bardzo płynna praca

Konfigurator dla tych silników liniowych nie jest dostępny.

Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.