Silniki momentowe

Bezramowe silniki elektryczne z przekładnią momentową lub pierścieniową zapewniają wysoki moment obrotowy i niską prędkość, eliminując potrzebę stosowania przekładni.

Wyświetl menuUkryj menu


Silniki momentowe

Bezramowe, momentowe (lub pierścieniowe) silniki elektryczne są jedną z nowych technologii napędu bezpośredniego. Zapewniają one wysoki moment obrotowy w położeniu sąsiednim lub przy niskich prędkościach, co pozwala częściowo lub całkowicie wyeliminować stosowanie przekładni mechanicznych.

Rozwiązanie to zapewnia między innymi wysoką precyzję, połączenie bez piasty z napędzaną częścią i wysoką sztywność skrętną. Silniki Torque zostały zaprojektowane z myślą o bezpośrednim wbudowaniu w konstrukcję urządzenia, co znacznie zmniejsza wymiary montażowe i ogólną wagę systemu w porównaniu z konwencjonalnymi silnikami. Te wbudowane silniki wykorzystują koncepcję modułową i są dostarczane oddzielnie ze stojanem i wirnikiem.

SILNIKI BEZRAMOWE TBM2G

SILNIKI BEZRAMOWE TBM2G
  • moment trzymania: 0,8-26 Nm
  • prędkość: 8000-3100 obr./min

Silniki pierścieniowe KBM

SILNIKI PIERŚCIENIOWE – KBM
  • moc: 550 – 13800 W
  • prędkość: 40 – 8500 obr./min
  • moment nominalny: 1,2 – 3500 Nm

KOMPAKTOWE SILNIKI PIERŚCIENIOWE – TBM

KOMPAKTOWE SILNIKI PIERŚCIENIOWE – TBM
  • moc: 117 – 600 W
  • prędkość: 560 – 4300 obr./min
  • moment nominalny: 0,4-10,3 Nm

Momentowe - DDR

SILNIKI MOMENTOWE DDR
  • moc: 775 – 11 700 W
  • prędkość: do 2500 obr./min
  • moment nominalny: 4,5 – 510 Nm

Silniki w obudowie - D/DH

SILNIKI MOMENTOWE D/DH DDR W OBUDOWACH
  • moc: 0,278 ~ 4,26 kW
  • prędkość: 60 ~ 800 obr./min
  • znamionowy moment obrotowy: 5,3 ~ 339 Nm