KOLLMORGEN

Silniki liniowe Kollmorgen wytwarzają płynną siłę liniową, która może być wykorzystywana w aplikacjach wymagających sztywności, prędkości, dynamiki i niemal zerowego luzu

Wyświetl menuUkryj menu


KOLLMORGEN

Liniowe silniki synchroniczne składają się z dwóch części – modułu z uzwojeniem trójfazowym (część pierwotna) i ścieżki magnetycznej (część wtórna). Silniki liniowe wytwarzają bezpośrednią i ciągłą siłę liniową. Silniki te mogą być stosowane w aplikacjach wymagających wysokiej sztywności, prędkości, dynamiki i prawie zerowego luzu.

Części pierwotne (uzwojenie) mają konstrukcję zamkniętą i posiadają osłonę odpowiednią do stosowania w warunkach przemysłowych. Montaż części podstawowej odbywa się za pomocą regulowanych profili T, które zapewniają pewne połączenie z konstrukcją urządzenia.

W celu uzyskania większej dokładności można zastosować sondy Halla, enkodery z wyjściami SinCos lub czujniki absolutne EnDat w celu uzyskania najwyższej dokładności. Sterowanie serwomotorami możliwe jest za pomocą cyfrowych wzmacniaczy serwo serii Servostar lub AKD.

ICH IRONCORE

ICH IRONCORE
  • Nominalna siła poślizgu: 175 do 5 341 N
  • Szczytowa siła poślizgu: 405 do 12 726 N

IL IRONLESS

IL IRONLESS
  • Nominalna siła poślizgu: 30,3 do 262 N
  • Szczytowa siła przesuwu: 120 do 1 600 N

IC IRONCORE

IC IRONCORE
  • nominalna siła ślizgowa: 144 do 6916 N
  • maksymalna siła ślizgowa: 320 do 8407 N

ICD IRONCORE

ICD IRONCORE
  • Nominalna siła poślizgu: od 30 do 5341 N
  • Szczytowa siła poślizgu: 120 do 12726 N