SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICH

Wysokiej klasy silniki liniowe do szerokiego zakresu zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICH

  • Nominalna siła poślizgu: 175 do 5 341 N
  • Szczytowa siła poślizgu: 405 do 12 726 N
  • Cyfrowe sondy Halla

 

 

Silniki liniowe serii ICH znacząco poprawiają ogólną wydajność maszyn poprzez redukcję kosztów eksploatacji i zwiększenie produktywności. Nowa seria ICH całkowicie eliminuje koszty konserwacji! Zwiększa wydajność nawet o 40% w porównaniu do innych układów napędowych, a dzięki kompaktowej konstrukcji umożliwia budowę mniejszych i lżejszych maszyn przy jednoczesnej dużej efektywności energetycznej

Główne cechy:

siła ślizgowa: 175 do 5341 N do pracy ciągłej przy dużej liczbie wymagań dotyczących sterowania ruchem
siła ślizgowa: 405 do 12 726 N to maksymalna siła zapewniająca natychmiastową najwyższą wydajność
bezobsługowe silniki liniowe z rdzeniem żelaznym o wysokiej wydajności
bezpośrednie przenoszenie mocy bez użycia elementów mechanicznych
specjalna konstrukcja silnika zapewnia bardzo cichą pracę
siła ślizgowa 405 do 12 726 N (szczytowa) i 175 do 5 341 N (praca ciągła)
napięcie: 480 V AC
cyfrowe sondy Halla
kompatybilny ze wszystkimi serwowzmacniaczami

Představení společnosti Kollmorgen

Představení společnosti Kollmorgen, která se zabývá pohonnými aplikacemi po celém světě.

Technologie Kollmorgen

Zajímavé aplikace a technologie představil Kollmorgen na veletrhu v roce 2012.

V první a druhé části vida můžete vidět vytvoření automatizované ponorky pracující v náročném prostředí 4km pod mořskou hladinou s tlakem 380 atmosfér, ve slaném a velmi chladném prostředí. Tento robot byl použit pro prozkoumání vraku lodi Titanic.

Ve třetí části nám Kollmorgen jakým způsobem se podíleli na tvorbě dopravního prostředku Segway. Kollmorgen stál před náročným úkolem stvořit motor s vysokým kroutícím momentem, 10 000 ot/min a vysokou efektivitou.

V páté části videa demonstruje komplexní vytvoření závodní elektromotorky z dílny Kollmorgen, s použitím motoru AKM74, která třikrát vyhrála závod TTX75GP.