-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
MINIATUROWA KULKOWA PROWADNICA LINIOWA – MR
- obciążenie dynamiczne: 190 – 5350 N
- obciążenie statyczne: 310 – 9080 N
Rozmiary: 3 / 5 / 7 / 9 / 12 / 15
Miniaturowa prowadnica liniowa kulkowa MR przystosowana jest do zastosowań, w których wymagana jest miniaturowa konstrukcja zarówno szyny, jak i wózka, przy zachowaniu dużej sztywności. Seria MR zawiera dwa rzędy obracających się kulek o unikalnej konstrukcji, która gwarantuje wysoką sztywność i precyzję.
Cechy prowadzenia liniowego MR:
– duże obciążenie i moment
– unikalny obieg stalowych kulek
– konstrukcja wózka ze stali nierdzewnej
– specjalny system smarowania
– precyzyjne wykonanie (standard N, H wysoki, P najwyższy)
– ochrona przed kurzem
SS – uszczelka końcowa Standardowa uszczelka końcowa hermetycznie chroni sam wózek przede wszystkim przed kurzem. Uszczelnienie zwiększa żywotność, zmniejsza zużycie smaru, a tym samym zapewnia długotrwałe smarowanie. Uszczelnienie wytwarza minimalną siłę tarcia, która nie wpływa na płynność samego ruchu liniowego. |
|
ZZ – uszczelka końcowa + dodatkowe smarowanie W tej konfiguracji oba końce wózka są wyposażone w uszczelki końcowe ze stali nierdzewnej. Dodatkowe elementy smarujące są zintegrowane pomiędzy korpusem wózka a uszczelką. Taka konstrukcja umożliwia bezpośrednie smarowanie obu ścieżek obracających się kulek, a tym samym wydłuża samo smarowanie, jednocześnie zmniejszając koszty konserwacji. |
|
SU – uszczelka końcowa + uszczelka dolna Wózek wyposażony jest w standardową uszczelkę końcową oraz dodatkową uszczelkę dolną, która zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do wózka od spodu. Rozwiązanie to wydłuża żywotność i długość smarowania wózka. Dolna uszczelka wózka znajduje się w odległości 0,1 mm od szyny, dzięki czemu nie zwiększa tarcia ciernego. Zaleca się korzystanie z tej opcji. |
|
ZU – uszczelka końcowa + uszczelka dolna + dodatkowe smarowanie Konfiguracja ta łączy w sobie praktycznie wszystkie poprzednie elementy – SS, ZZ, SU. Wózek jest doskonale uszczelniony przed kurzem i brudem, a oba tory obracających się kulek są dodatkowo optymalnie nasmarowane. Jest to zalecana konfiguracja. |
|
EE – uszczelka końcowa + blachy boczne ze stali nierdzewnej Dwa dodatkowe elementy ze stali nierdzewnej mocowane są do korpusu wózka za pomocą śrub ze stali nierdzewnej. Rozwiązanie to przede wszystkim zwiększa sztywność całego wózka oraz jego odporność na warunki atmosferyczne. Konfiguracja jest szczególnie odpowiednia do zastosowań, w których wymagany jest szybki ruch do 5 m/s i przyspieszenie 300 m/s2. |
|
EZ – uszczelka końcowa + boczne płyty ze stali nierdzewnej + dodatkowe smarowanie Konfiguracja EZ to połączenie EE i dodatkowego smarowania. Dodatkowe smarowanie ogólnie zmniejsza koszty konserwacji.UE – uszczelka końcowa + boczne płyty ze stali nierdzewnej + dolne płyty ze stali nierdzewnej Dolna uszczelka ze stali nierdzewnej maksymalnie chroni wózek. Ta konfiguracja jest zalecana do zastosowań, w których wózek może mieć kontakt z metalowymi wiórami lub gruzem.UZ – uszczelka końcowa + płyty boczne ze stali nierdzewnej + płyty ze stali nierdzewnej + dodatkowe smarowanie Ta wersja łączy w sobie cechy UE i dodatkowe smarowanie. W rezultacie jest to najtrwalsza konfiguracja do dużych prędkości z optymalnym smarowaniem gąsienic kulkowych. |
SUE – uszczelka końcowa + uszczelka dolna + płyty boczne wzmacniające Wbudowana uszczelka dolna wzmacnia szczelność przed kurzem. Boczne płyty wzmacniające chronią uszczelkę boczną przed wpływami środowiska. Ten wariant jest najbardziej odporny na kurz z całej linii produktów.ZUE – uszczelka końcowa + uszczelka dolna + wzmocnienia płyt bocznych + dodatkowe smarowanie Dodatkowe smarowanie zwiększa żywotność i zmniejsza koszty konserwacji. |
|
Konfigurator online dla prowadnic WRC – Konfigurator online
Dane logowania:
Konto: raveo
Hasło: 662DB4
Film instruktażowy jak używać Konfiguratora (ENG): Link do filmu