-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
SILNIKI PIERŚCIENIOWE – KBM
- moc: 550 – 13800 W
- prędkość: 40 – 8500 obr./min
- moment nominalny: 1,2 – 3500 Nm
Wielkość: 10 / 14 / 17 / 25 / 35 / 43 / 45 / 57 / 60 / 79 / 88 / 118 / 163 / 260
Gama bezramowych silników pierścieniowych KBM jest jedną z najnowszych technologii napędu bezpośredniego firmy Kollmorgen. Została ona zaprojektowana do bezpośredniej integracji z projektem instalacji przy użyciu zastrzeżonych łożysk wspierających wirnik.
Dzięki szerokiej gamie standardowych silników oraz możliwości szybkiego i skutecznego wprowadzania modyfikacji projektu, możemy wybrać dokładny i dostosowany model silnika, aby spełnić wymagania klienta i zapewnić maksymalną wydajność przy minimalnej powierzchni.
Cechy:
Szeroki zakres dostępnych rozmiarów ramy od 60 mm do 850 mm;
W pełni hermetyczne uzwojenia stojana;
Temperatura uzwojenia wewnętrznego 155°C przy obciążeniu znamionowym;
Termistor PTC zabezpieczający przed przeciążeniem;
Neodymowe magnesy ziem rzadkich NdFeB;
Paski zabezpieczające na magnesach wirnika;
Deklaracja RoHS;
Certyfikaty UL i CE;
Optymalizacja obejmująca wymiary piasty wirnika, długość i średnicę stojana, elementy montażowe, uzwojenia, izolację, typ połączenia i wiele innych.
Korzyści:
Bezpośrednie połączenie obciążenia z silnikiem eliminuje konieczność konserwacji przekładni, pasów lub kół pasowych.
Bezwrzecionowa konstrukcja i elastyczność zapewniają bardziej precyzyjne działanie systemu.
Eliminuje elementy złączne i zmniejsza całkowity rozmiar maszyny.
Zastosowanie silnika pozwala na wykorzystanie kompaktowej konstrukcji sprzętu i pomaga chronić własność intelektualną.
Ogromny wybór standardowych silników i modyfikacji konstrukcyjnych w celu precyzyjnego dopasowania do systemu eliminuje czas, koszty i ryzyko związane z pełnym dostosowaniem silnika.
Dodatkowe czujniki Halla są fabrycznie ustawiane i instalowane na wirniku osiowym w celu uzyskania prawidłowej synchronizacji.
Wybór izolacji umożliwia pracę w szerokim zakresie napięć zasilania.
Regulacja asymetrycznego położenia silnika pierścieniowego i sprzężenia zwrotnego
W przypadku silnika pierścieniowego i sprzężenia zwrotnego może wystąpić asymetryczna pozycja. Film pokazuje jak łatwo jest skonfigurować regulację komunikacji za pomocą programu AKD Workbench, aby powiększyć czujnik umieszczony na silniku pierścieniowym.
Przedstawiamy Kollmorgen
Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się zastosowaniami napędowymi na całym świecie.
Technologie Kollmorgen
Ciekawe zastosowania i technologie Kollmorgen zaprezentował na targach w 2012 roku.
W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć tworzenie zautomatyzowanej łodzi podwodnej pracującej w wymagającym środowisku na głębokości 4 km poniżej poziomu morza, pod ciśnieniem 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten został użyty do zbadania wraku Titanica.
W trzeciej części zobaczymy, jak Kollmorgen uczestniczył w tworzeniu środka transportu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia silnika o wysokim momencie obrotowym, 10 000 obr./min i wysokiej wydajności.
W piątej części filmu demonstruje złożoną budowę wyścigowego silnika elektrycznego z warsztatu Kollmorgen, wykorzystując silnik AKM74, trzykrotny zwycięzca TTX75GP.