SILNIKI LINIOWE BEZ ŻELAZNEGO RDZENIA – SERIA IL

Wysokiej klasy silniki liniowe do szerokiego zakresu zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


SILNIKI LINIOWE BEZ ŻELAZNEGO RDZENIA – SERIA IL

  • Nominalna siła poślizgu: 30,3 do 262 N
  • Szczytowa siła przesuwu: 120 do 1 600 N
  • Pozycjonowanie magnetyczne

 

Silniki liniowe z serii IL charakteryzują się nieżelazną konstrukcją zapewniającą bardzo niską masę, zerowe siły przyciągania między cewką a ścieżką magnetyczną i praktycznie bezzębny ruch. Silniki te są idealne do zastosowań wymagających bardzo niskiego tarcia, wysokiego przyspieszenia przy mniejszych obciążeniach i stałej prędkości nawet przy bardzo niskich prędkościach.

Główne cechy:

Siła posuwu: od 30,3 do 262 N do pracy ciągłej z wieloma wymaganiami sterowania ruchem.
Siła przesuwu: 120 do 1600 N to maksymalna siła szczytowa zapewniająca natychmiastową wydajność
Modułowe ścieżki magnetyczne składają się z dwóch przeciwległych rzędów magnesów w celu wytworzenia maksymalnej siły
Płynny ruch i najniższa prędkość do 1 mikrona na sekundę
Niska waga cewki zapewnia duże przyspieszenie

Korzyści:

brak konserwacji
ruch liniowy bez mechaniki, takiej jak śruby kulowe, koła zębate, grzebienie i zębniki lub paski i koła pasowe
bez wrzeciona
wysoka sztywność
wysoka dokładność pozycjonowania
kompaktowy zespół mechaniczny
minimalna liczba części mechanicznych
bardzo delikatny ruch
cicha praca

 

 

Konfigurator dla tych silników liniowych nie jest dostępny.

Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl

Przedstawiamy Kollmorgen

Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się zastosowaniami napędowymi na całym świecie.

Technologia Kollmorgena

Ciekawe zastosowania i technologie zaprezentowała firma Kollmorgen na targach 2012.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć budowę zautomatyzowanej łodzi podwodnej pracującej w trudnych warunkach na głębokości 4 km poniżej poziomu morza, pod ciśnieniem 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten został użyty do zbadania wraku Titanica.

W trzeciej części zobaczymy, jak Kollmorgen uczestniczył w tworzeniu środka transportu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia silnika o wysokim momencie obrotowym i prędkości obrotowej 10 000 obr./min, charakteryzującego się wysoką wydajnością.

W piątej części filmu demonstruje złożoną budowę wyścigowego silnika elektrycznego z warsztatu Kollmorgen, wykorzystując silnik AKM74, trzykrotny zwycięzca TTX75GP.