-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
Enkodery inkrementalne MIG NOVA+ z kołnierzem
- Maks. prędkość: 6000 obr./min-1 (1024 impulsy); 3000 obr./min-1 (2048 impulsów)
- Stopień ochrony: IP 55, IP 67
- Zasilanie: 5-24 VDC
- Sygnał wyjściowy: impulsy ujemne A90°B i A90°B
- Maksymalna częstotliwość: ≤100 kHZ
- Tolerancja wału silnika: 0,2 mm osiowo; 0,05 mm promieniowo
Bardzo kompaktowy enkoder MIG NOVA+ jest dostępny z rozdzielczością od 1 do 2048 impulsów na obrót. Enkoder jest wyposażony w rewolucyjny wulkanizowany pierścień magnetyczny. Kołnierze, w których umieszczona jest elektronika enkodera, mają standardowe wymiary IEC, dzięki czemu pasują do wszystkich konwencjonalnych silników AC.
Ten enkoder jest innowacyjny pod względem sposobu montażu na silniku. W przypadku standardowych enkoderów konieczna jest modyfikacja wału silnika w celu umożliwienia montażu z tyłu. Silnik musi mieć dłuższą osłonę wentylatora, co stwarza poważne problemy z instalacją innych akcesoriów, takich jak hamulec i niezależne chłodzenie. Wszystkie te problemy rozwiązuje enkoder MIG, który jest montowany z przodu silnika.
Rozwiązanie to jest również jedyną możliwą opcją dla napędów, które są już w pełni sprawne. Ten sprytny sposób integracji enkodera pozwala na stosowanie go nawet w środowiskach o wysokich wymaganiach dotyczących pokrycia – takich jak przemysł spożywczy – bez dodatkowych kosztów związanych z dodatkowym pokryciem. Przy minimalnej szerokości montażowej wynoszącej 7 mm, cały napęd jest tylko minimalnie dłuższy. Takie połączenie gwarantuje również ochronę enkodera przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Opis:
- Opatentowany wulkanizowany pierścień magnetyczny,
- Elektronika czujnika zamknięta w żywicy epoksydowej,
- Montaż między skrzynią biegów a silnikiem,
- Bezdotykowy pomiar sygnału,
- Kompatybilny z silnikami IEC,
- Dostępny w wersji ze stali nierdzewnej i aluminium.