Enkodery inkrementalne MIG NOVA+ z kołnierzem

Enkodery przyrostowe z kołnierzem pasują do wszystkich konwencjonalnych silników AC

Wyświetl menuUkryj menu


Enkodery inkrementalne MIG NOVA+ z kołnierzem

  • Maks. prędkość: 6000 obr./min-1 (1024 impulsy); 3000 obr./min-1 (2048 impulsów)
  • Stopień ochrony: IP 55, IP 67
  • Zasilanie: 5-24 VDC
  • Sygnał wyjściowy: impulsy ujemne A90°B i A90°B
  • Maksymalna częstotliwość: ≤100 kHZ
  • Tolerancja wału silnika: 0,2 mm osiowo; 0,05 mm promieniowo

Bardzo kompaktowy enkoder MIG NOVA+ jest dostępny z rozdzielczością od 1 do 2048 impulsów na obrót. Enkoder jest wyposażony w rewolucyjny wulkanizowany pierścień magnetyczny. Kołnierze, w których umieszczona jest elektronika enkodera, mają standardowe wymiary IEC, dzięki czemu pasują do wszystkich konwencjonalnych silników AC.

Ten enkoder jest innowacyjny pod względem sposobu montażu na silniku. W przypadku standardowych enkoderów konieczna jest modyfikacja wału silnika w celu umożliwienia montażu z tyłu. Silnik musi mieć dłuższą osłonę wentylatora, co stwarza poważne problemy z instalacją innych akcesoriów, takich jak hamulec i niezależne chłodzenie. Wszystkie te problemy rozwiązuje enkoder MIG, który jest montowany z przodu silnika.

Rozwiązanie to jest również jedyną możliwą opcją dla napędów, które są już w pełni sprawne. Ten sprytny sposób integracji enkodera pozwala na stosowanie go nawet w środowiskach o wysokich wymaganiach dotyczących pokrycia – takich jak przemysł spożywczy – bez dodatkowych kosztów związanych z dodatkowym pokryciem. Przy minimalnej szerokości montażowej wynoszącej 7 mm, cały napęd jest tylko minimalnie dłuższy. Takie połączenie gwarantuje również ochronę enkodera przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Opis:

  • Opatentowany wulkanizowany pierścień magnetyczny,
  • Elektronika czujnika zamknięta w żywicy epoksydowej,
  • Montaż między skrzynią biegów a silnikiem,
  • Bezdotykowy pomiar sygnału,
  • Kompatybilny z silnikami IEC,
  • Dostępny w wersji ze stali nierdzewnej i aluminium.