Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

KOMPAKTOWA PRZEKŁADNIA BEZPOŚREDNIA – UB

Przekładnie czołowe serii UB są przeznaczone do kompaktowych silników indukcyjnych DKM

Wyświetl menuUkryj menu


KOMPAKTOWA PRZEKŁADNIA BEZPOŚREDNIA – UB

  • Przełożenie: 3 – 180
  • wyjściowy moment obrotowy: do 39 Nmsprawność: 59~81%
  • wał wyjściowy: ∅22 mm z piórem i wpustem
  • Kompatybilność: możliwość podłączenia do silników kompaktowych DKM
  • konstrukcja: przekładnia współosiowa z pełnym wałem wyjściowym
  • Rozmiar: 10UBK□BH (104×104 mm)
  • Przekładnie czołowe serii UB są przeznaczone do Kompaktowych silników indukcyjnych DKM.
  • Składają się one z kół zębatych czołowych o zębach śrubowych i łożysk kulkowych. Przekładnia wejściowa wykorzystuje zazębienie walcowe.
  • Seria UB charakteryzuje się ultra mocnym (U – Ultra powerful) typem przekładni z przenoszeniem momentu obrotowego do 39 Nm i możliwością podłączenia do silników indukcyjnych DKM o mocy 250 ~ 400 W.
  • Przekładnie czołowe typu UB z kwadratową ramą mają rozmiar kołnierza 104×104 mm i wał wyjściowy ∅22 mm z piórem i wpustem.
  • Są one produkowane w dwóch długościach montażowych, a mianowicie Lz=106 mm (dla przełożeń 1:3~1:60) i Lz=120 mm (dla przełożeń 1:75~1:180).

 

Najważniejsze cechy:

  • Szeroki zakres przełożeń (łącznie 23 różne biegi)
  • Współosiowy układ wejścia i wyjścia
  • Niewielkie rozmiary
  • Wysoka wydajność
  • Nadaje się do pracy ciągłej, cyklicznej i przerywanej
  • Całkowicie metalowa obudowa przekładni wraz z kołami zębatymi i wałem
  • Bezobsługowa konstrukcja
  • Łatwa instalacja

Specyfikacja techniczna:

  • Kompatybilność:Silniki indukcyjne DKM i silniki indukcyjne DKM z hamulcem w rozmiarach kołnierzy 104×104 mm
  • Dostępne przełożenia: 1:3 / 1:3.6 / 1:5 / 1:6 / 1:6 / 1:7.5 / 1:9 / 1:10 / 1:12.5 / 1:15 / 1:18 / 1:20 / 1:25 / 1:30 / 1:36 / 1:40 / 1:50 / 1:60 / 1:75 / 1:90 / 1:100 / 1:120 / 1:150 / 1:180
  • Maksymalny przenoszony moment obrotowy: 39,0 N.m (wyjściowe momenty obrotowe w zależności od mocy można znaleźć w zakładce „Parametry“)
  • Dla mocy silnika: 250 W / 300 W / 400 W* (*uwaga: tylko 60 Hz)
  • Prędkość wejściowa: ≤ 3000 obr.
  • Materiał: stal (koła zębate i wał) / aluminium (obudowa przekładni)
  • Pozycja montażowa: dowolna
  • Sprawność przekładni: 59~81% (pełne dane znajdują się w zakładce „Parametry“)
  • Żywotność: 10 000 godzin (5 000 godzin w przypadku użycia z silnikiem rewersyjnym)
  • Smar: stały, przekładnia napełniona fabrycznie
  • Waga: 2,10 kg (10UBK□BH i=3~10) / 2,15 kg (10UBK□BH i=12,5~18) / 2,20 kg (10UBK□BH i=20~60) / 2,30 kg (10UBK□BH i=75~200)

 

 

 

 

 

Zewnętrzny link do konfiguratora napędów dostępny na stronie DKM
* Uwaga: aby wyświetlić angielską wersję językową, zmień domyślny język na angielski w prawym górnym rogu strony DKM (język).

 

Procedura generowania specyfikacji odpowiedniego napędu:

1) Po załadowaniu strony internetowej z powyższego linku wybierz żądany wariant silnika indukcyjnego. Przekładnie przednie serii UB można podłączyć do silników indukcyjnych (silnik indukcyjny) i hamulcowych (silnik hamulcowy).

2) Moc – wybierz moc wyjściową silnika kompaktowego. Do przekładni przednich serii UB można podłączyć silniki 104×104 mm o mocy 250~400 W.

3) Napięcie – wybierz zasilanie silnika | Czy mocować przekładnię – czy mocować skrzynię biegów do silnika (w załączeniu), czy nie (nie w załączeniu) | Typ podłączenia – sposób łączenia za pomocą gołych przewodów (Typ przewodu prowadzącego) lub przy użyciu skrzynki zaciskowej (Typ skrzynki zaciskowej).

4) Wybór przekładni – wybierz opcję połączenia serii UB (przekładnia typu Ultra Box (równoległa, typ UB)) | Wybór przełożenia skrzyni biegów — wybierz preferowane przełożenie skrzyni biegów.