AKD-N ZDEDECENTRALIZOWANY SERWOWZMACNIACZ

Zdecentralizowana wersja standardowego sterownika AKD

Wyświetl menuUkryj menu


AKD-N ZDEDECENTRALIZOWANY SERWOWZMACNIACZ

  • Prąd: od 3 do 12 A
  • Komunikacja: EtherCAT
  • Stopień ochrony: IP67
  • Zdecentralizowane serwonapędy z zaawansowanymi funkcjami sterowania.

 

AKD-N to zdecentralizowana wersja sterownika AKD. Dzięki pojedynczemu połączeniu kablowemu między sterownikami uzyskuje się do 80% oszczędności miejsca w szafie. Typowe zastosowania to linie produkcyjne do pakowania lub drukowania.

Cechy:

  • System zdecentralizowany składa się z centralnego zasilacza AKD-C i maksymalnie 16 jednostek zdecentralizowanych AKD-N.
  • Napięcie znamionowe 3f, 400 … 480 VAC
  • Dwie moce znamionowe 3 i 6 A
  • Stopień ochrony IP67
  • Obsługiwane sprzężenia zwrotne: SFD, SFD3, Biss C, EnDat 2.1 i 2.2, Hall, Comcoder, Hiperface, Hiperface DSL
  • Magistrala EtherCAT na jednostce centralnej AKD-C

 

 

Korzyści:

  • Mniejsza konstrukcja obudowy pozwala uzyskać bardziej kompaktową maszynę (tylko zasilacz AKD-C)
  • Ze względu na mniejsze straty w szafie, koszt klimatyzacji szafy jest znacznie zmniejszony (umieszczenie tylko zasilacza AKD-C)
  • Szybsza instalacja dzięki niewielkiej liczbie kabli
  • Maksymalna swoboda w wyborze silnika – rozwiązanie z dwoma/jednym przewodem
  • Mniej sprzętu i niewielka ilość okablowania dzięki zintegrowanym I/O

 

 

 

Zdecentralizowany serwonapęd AKD-N

Prezentacja zalet zdecentralizowanego serwonapędu AKD-N: duża oszczędność miejsca, znaczna oszczędność 80% na okablowaniu, montaż blisko serwomotoru i łatwa instalacja.

Ponadto do serwonapędu można podłączyć różne typy silników, film pokazuje podłączenie standardowego serwomotoru AKM, higienicznego serwomotoru AKM i nierdzewnego serwomotoru AKMH.

 

Przedstawiamy Kollmorgen

Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się zastosowaniami napędowymi na całym świecie.

Technologia Kollmorgena

Ciekawe zastosowania i technologie Kollmorgen zaprezentował na targach w 2012 roku.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć budowę zautomatyzowanej łodzi podwodnej pracującej w trudnych warunkach na głębokości 4 km poniżej poziomu morza, pod ciśnieniem 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten został użyty do zbadania wraku Titanica.

W trzeciej części zobaczymy, jak Kollmorgen uczestniczył w tworzeniu środka transportu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia silnika o wysokim momencie obrotowym, 10 000 obr./min i wysokiej wydajności.

W piątej części filmu demonstruje złożoną budowę wyścigowego silnika elektrycznego z warsztatu Kollmorgen, wykorzystując silnik AKM74, trzykrotny zwycięzca TTX75GP.