-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
-
PRZEKŁADNIE
- Kątowe
- Planetarne
- Cykloidalne
- Stożkowe
- Przekładnie harmoniczne
- Hipoidalne
-
Ślimakowe
-
RAVEO
- RV040060-11
- RV040050-11
- RV040040-14
- RV040030-14
- RV040025-14
- RV040020-14
- RV030060-9
- RV050020-19
- RV040100-11
- RV040080-11
- RV030050-11
- RV030040-11
- RV030030-11
- RV030020-11
- RV030010-11
- RV050040-19
- RV050050-14
- RV050030-19
- RV050025-19
- RV050015-19
- RV050010-19
- RV030025-11
- RV040007.5-14
- RV030080-9
- RV050080-14
- RV050060-14
- RV0630030-24
- RV0630025-24
- RV0630020-24
- RV0630015-24
- RV0630010-24
- RV050100-11
- RV050007.5-19
- RV030015-11
- RV030007.5-11
- RV0630100-19
- RV0630080-19
- RV063007.5-24
- RV0630060-19
- RV0630050-19
- RV0630040-19
- INNOMOTICS SIEMENS
- DUNKERMOTOREN
- BEGE
-
RAVEO
- Ślimakowe walcowe
- Walcowe
- Płaskie
- Kompaktowe
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
Przekładnie kompaktowe
Przekładnie kompaktowe DKM są przeznaczone wyłącznie do kompaktowych silników asynchronicznych i kompaktowych silników prądu stałego. Przekładnie kompaktowe dzielą się na przekładnie stożkowe i przekładnie ślimakowe. Kompaktowe skrzynie biegów charakteryzują się bardzo interesującą ceną i w połączeniu z kompaktowymi silnikami stanowią wysoce ekonomiczne rozwiązanie. Typowe zastosowania obejmują przenośniki, sprzęt kompaktowy lub narzędzia ręczne.
GB
- przełożenia: 3 – 360
- wyjściowy moment obrotowy: do 10 N.m
- sprawność: do 81%
PB
- przełożenia: 2 – 200
- wyjściowy moment obrotowy: do 19,6 N.m
- sprawność: 59 – 81
PF
- przełożenia: 2 – 200
- wyjściowy moment obrotowy: do 19,6 Nm
- sprawność: 59~81%
HB
- Przełożenia: 3 – 200
- Wyjściowy moment obrotowy: do 29,4 Nm
- sprawność: do 81%
HF
- Przełożenia: 3 – 200
- Wyjściowy moment obrotowy: do 29,4 Nm
- sprawność: do 81%
UB
- przełożenia: 3 – 180
- wyjściowy moment obrotowy: do 39 Nm
- sprawność: 59~81%
WD
- przełożenia: 10 – 60
- wyjściowy moment obrotowy: do 16 N.m
- sprawność: aż 60 %
WHD
- przełożenie: 7,5 – 80
- wyjściowy moment obrotowy: do 21 Nm
- wydajność: do 60%
HC
- przełożenia: 15 – 240
- wyjściowy moment obrotowy: do 176,5/294,2 Nm
- wydajność: 66 ~ 73%
X10
- przekładnia pośrednia
- przełożenie: 10
- do silników o wymiarach 80×80 mm i 90×90 mm
Najczęściej zadawane pytania
Co to jest przekładnia kompaktowa?
Kompaktowa przekładnia to zajmujące mało miejsca urządzenie służące do przenoszenia momentu obrotowego. Została zaprojektowana z naciskiem na niewielkie rozmiary, niską masę i prostą instalację.
Jakie są główne zalety kompaktowych przekładni?
- Oszczędność miejsca w aplikacji
- Niewielka waga i kompaktowa forma
- Wysoka sprawność i niezawodność
- Łatwe połączenie z kompaktowymi silnikami
- Szybki montaż i demontaż
Gdzie najczęściej stosuje się kompaktowe przekładnie?
Najczęściej można je znaleźć w małych systemach zautomatyzowanych, sprzęcie laboratoryjnym, lekkich przenośnikach, urządzeniach pakujących i dozujących oraz robotyce.
Jaki typ silnika można połączyć z kompaktową przekładnią?
Stosuje się je wyłącznie z kompaktowymi silnikami prądu przemiennego i stałego marki DKM, do których są dostosowane pod względem kołnierza i wału. Rozwiązanie jest zawsze dostarczane jako kompletna jednostka napędowa.
Czy kompaktowe przekładnie nadają się do precyzyjnego pozycjonowania?
Kompaktowe przekładnie nadają się raczej do zastosowań transportowych o niższych wymaganiach dotyczących dokładności.
Jaki moment obrotowy mogą wytrzymać kompaktowe przekładnie?
Zależy to od typu, ale zazwyczaj zapewniają one momenty w zakresie od jednostek do kilkudziesięciu Nm.
Czym kompaktowe przekładnie różnią się od standardowych?
Wersja kompaktowa kładzie nacisk na jak najmniejsze wymiary, często z wbudowanym silnikiem. Standardowe przekładnie są zazwyczaj bardziej wytrzymałe, ale także większe i cięższe.
Jak wygląda kwestia konserwacji kompaktowych przekładni?
Większość kompaktowych przekładni jest bezobsługowa – zawiera smarowanie na cały okres eksploatacji i nie wymaga regularnego serwisowania.
Jak wybrać odpowiednią przekładnię kompaktową?
Należy wziąć pod uwagę wymagany moment obrotowy, prędkość, możliwości przestrzenne i typ silnika. Chętnie pomożemy w wyborze.
Czy oferujecie również kompletne zestawy silnik + przekładnia?
Tak, w RAVEO dostarczamy kompletne jednostki napędowe z kompaktowymi silnikami i przekładniami dostosowanymi do potrzeb klienta.
