-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
KOMPAKTOWA PRZEKŁADNIA BEZPOŚREDNIA – UB
- Przełożenie: 3 – 180
- wyjściowy moment obrotowy: do 39 Nmsprawność: 59~81%
- wał wyjściowy: ∅22 mm z piórem i wpustem
- Kompatybilność: możliwość podłączenia do silników kompaktowych DKM
- konstrukcja: przekładnia współosiowa z pełnym wałem wyjściowym
- Rozmiar: 10UBK□BH (104×104 mm)
- Przekładnie czołowe serii UB są przeznaczone do Kompaktowych silników indukcyjnych DKM.
- Składają się one z kół zębatych czołowych o zębach śrubowych i łożysk kulkowych. Przekładnia wejściowa wykorzystuje zazębienie walcowe.
- Seria UB charakteryzuje się ultra mocnym (U – Ultra powerful) typem przekładni z przenoszeniem momentu obrotowego do 39 Nm i możliwością podłączenia do silników indukcyjnych DKM o mocy 250 ~ 400 W.
- Przekładnie czołowe typu UB z kwadratową ramą mają rozmiar kołnierza 104×104 mm i wał wyjściowy ∅22 mm z piórem i wpustem.
- Są one produkowane w dwóch długościach montażowych, a mianowicie Lz=106 mm (dla przełożeń 1:3~1:60) i Lz=120 mm (dla przełożeń 1:75~1:180).
Najważniejsze cechy:
- Szeroki zakres przełożeń (łącznie 23 różne biegi)
- Współosiowy układ wejścia i wyjścia
- Niewielkie rozmiary
- Wysoka wydajność
- Nadaje się do pracy ciągłej, cyklicznej i przerywanej
- Całkowicie metalowa obudowa przekładni wraz z kołami zębatymi i wałem
- Bezobsługowa konstrukcja
- Łatwa instalacja
Specyfikacja techniczna:
- Kompatybilność:Silniki indukcyjne DKM i silniki indukcyjne DKM z hamulcem w rozmiarach kołnierzy 104×104 mm
- Dostępne przełożenia: 1:3 / 1:3.6 / 1:5 / 1:6 / 1:6 / 1:7.5 / 1:9 / 1:10 / 1:12.5 / 1:15 / 1:18 / 1:20 / 1:25 / 1:30 / 1:36 / 1:40 / 1:50 / 1:60 / 1:75 / 1:90 / 1:100 / 1:120 / 1:150 / 1:180
- Maksymalny przenoszony moment obrotowy: 39,0 N.m (wyjściowe momenty obrotowe w zależności od mocy można znaleźć w zakładce „Parametry“)
- Dla mocy silnika: 250 W / 300 W / 400 W* (*uwaga: tylko 60 Hz)
- Prędkość wejściowa: ≤ 3000 obr.
- Materiał: stal (koła zębate i wał) / aluminium (obudowa przekładni)
- Pozycja montażowa: dowolna
- Sprawność przekładni: 59~81% (pełne dane znajdują się w zakładce „Parametry“)
- Żywotność: 10 000 godzin (5 000 godzin w przypadku użycia z silnikiem rewersyjnym)
- Smar: stały, przekładnia napełniona fabrycznie
- Waga: 2,10 kg (10UBK□BH i=3~10) / 2,15 kg (10UBK□BH i=12,5~18) / 2,20 kg (10UBK□BH i=20~60) / 2,30 kg (10UBK□BH i=75~200)
Zewnętrzny link do konfiguratora napędów dostępny na stronie DKM
* Uwaga: aby wyświetlić angielską wersję językową, zmień domyślny język na angielski w prawym górnym rogu strony DKM (język).
Procedura generowania specyfikacji odpowiedniego napędu:
1) Po załadowaniu strony internetowej z powyższego linku wybierz żądany wariant silnika indukcyjnego. Przekładnie przednie serii UB można podłączyć do silników indukcyjnych (silnik indukcyjny) i hamulcowych (silnik hamulcowy).
2) Moc – wybierz moc wyjściową silnika kompaktowego. Do przekładni przednich serii UB można podłączyć silniki 104×104 mm o mocy 250~400 W.
3) Napięcie – wybierz zasilanie silnika | Czy mocować przekładnię – czy mocować skrzynię biegów do silnika (w załączeniu), czy nie (nie w załączeniu) | Typ podłączenia – sposób łączenia za pomocą gołych przewodów (Typ przewodu prowadzącego) lub przy użyciu skrzynki zaciskowej (Typ skrzynki zaciskowej).
4) Wybór przekładni – wybierz opcję połączenia serii UB (przekładnia typu Ultra Box (równoległa, typ UB)) | Wybór przełożenia skrzyni biegów — wybierz preferowane przełożenie skrzyni biegów.