KOMPAKTOWA PRZEKŁADNIA BEZPOŚREDNIA – UB

Przekładnie czołowe serii UB są przeznaczone do kompaktowych silników indukcyjnych DKM

Wyświetl menuUkryj menu


KOMPAKTOWA PRZEKŁADNIA BEZPOŚREDNIA – UB

  • Przełożenie: 3 – 180
  • wyjściowy moment obrotowy: do 39 Nmsprawność: 59~81%
  • wał wyjściowy: ∅22 mm z piórem i wpustem
  • Kompatybilność: możliwość podłączenia do silników kompaktowych DKM
  • konstrukcja: przekładnia współosiowa z pełnym wałem wyjściowym
  • Rozmiar: 10UBK□BH (104×104 mm)
  • Przekładnie czołowe serii UB są przeznaczone do Kompaktowych silników indukcyjnych DKM.
  • Składają się one z kół zębatych czołowych o zębach śrubowych i łożysk kulkowych. Przekładnia wejściowa wykorzystuje zazębienie walcowe.
  • Seria UB charakteryzuje się ultra mocnym (U – Ultra powerful) typem przekładni z przenoszeniem momentu obrotowego do 39 Nm i możliwością podłączenia do silników indukcyjnych DKM o mocy 250 ~ 400 W.
  • Przekładnie czołowe typu UB z kwadratową ramą mają rozmiar kołnierza 104×104 mm i wał wyjściowy ∅22 mm z piórem i wpustem.
  • Są one produkowane w dwóch długościach montażowych, a mianowicie Lz=106 mm (dla przełożeń 1:3~1:60) i Lz=120 mm (dla przełożeń 1:75~1:180).

 

Najważniejsze cechy:

  • Szeroki zakres przełożeń (łącznie 23 różne biegi)
  • Współosiowy układ wejścia i wyjścia
  • Niewielkie rozmiary
  • Wysoka wydajność
  • Nadaje się do pracy ciągłej, cyklicznej i przerywanej
  • Całkowicie metalowa obudowa przekładni wraz z kołami zębatymi i wałem
  • Bezobsługowa konstrukcja
  • Łatwa instalacja

Specyfikacja techniczna:

  • Kompatybilność:Silniki indukcyjne DKM i silniki indukcyjne DKM z hamulcem w rozmiarach kołnierzy 104×104 mm
  • Dostępne przełożenia: 1:3 / 1:3.6 / 1:5 / 1:6 / 1:6 / 1:7.5 / 1:9 / 1:10 / 1:12.5 / 1:15 / 1:18 / 1:20 / 1:25 / 1:30 / 1:36 / 1:40 / 1:50 / 1:60 / 1:75 / 1:90 / 1:100 / 1:120 / 1:150 / 1:180
  • Maksymalny przenoszony moment obrotowy: 39,0 N.m (wyjściowe momenty obrotowe w zależności od mocy można znaleźć w zakładce „Parametry“)
  • Dla mocy silnika: 250 W / 300 W / 400 W* (*uwaga: tylko 60 Hz)
  • Prędkość wejściowa: ≤ 3000 obr.
  • Materiał: stal (koła zębate i wał) / aluminium (obudowa przekładni)
  • Pozycja montażowa: dowolna
  • Sprawność przekładni: 59~81% (pełne dane znajdują się w zakładce „Parametry“)
  • Żywotność: 10 000 godzin (5 000 godzin w przypadku użycia z silnikiem rewersyjnym)
  • Smar: stały, przekładnia napełniona fabrycznie
  • Waga: 2,10 kg (10UBK□BH i=3~10) / 2,15 kg (10UBK□BH i=12,5~18) / 2,20 kg (10UBK□BH i=20~60) / 2,30 kg (10UBK□BH i=75~200)

 

 

 

 

 

Zewnętrzny link do konfiguratora napędów dostępny na stronie DKM
* Uwaga: aby wyświetlić angielską wersję językową, zmień domyślny język na angielski w prawym górnym rogu strony DKM (język).

 

Procedura generowania specyfikacji odpowiedniego napędu:

1) Po załadowaniu strony internetowej z powyższego linku wybierz żądany wariant silnika indukcyjnego. Przekładnie przednie serii UB można podłączyć do silników indukcyjnych (silnik indukcyjny) i hamulcowych (silnik hamulcowy).

2) Moc – wybierz moc wyjściową silnika kompaktowego. Do przekładni przednich serii UB można podłączyć silniki 104×104 mm o mocy 250~400 W.

3) Napięcie – wybierz zasilanie silnika | Czy mocować przekładnię – czy mocować skrzynię biegów do silnika (w załączeniu), czy nie (nie w załączeniu) | Typ podłączenia – sposób łączenia za pomocą gołych przewodów (Typ przewodu prowadzącego) lub przy użyciu skrzynki zaciskowej (Typ skrzynki zaciskowej).

4) Wybór przekładni – wybierz opcję połączenia serii UB (przekładnia typu Ultra Box (równoległa, typ UB)) | Wybór przełożenia skrzyni biegów — wybierz preferowane przełożenie skrzyni biegów.