KOMPAKTOWE PRZEKŁADNIE KĄTOWE – HC

Kompaktowe przekładnie kątowe HeliCross serii HC przeznaczone są do kompaktowych silników indukcyjnych DKM

Wyświetl menuUkryj menu


KOMPAKTOWE PRZEKŁADNIE KĄTOWE – HC

  • bieg: 15 – 240
  • wyjściowy moment obrotowy: do 176,5/294,2 Nm
  • wydajność: 66 ~ 73%
  • wał wyjściowy: ∅25 / ∅30 mm z wpustem
  • kompatybilność: możliwość podłączenia do silników kompaktowych DKMKompaktowe przekładnie kątowe HeliCross
    konstrukcja: przekładnia prostokątna z wałem drążonym

 

Rozmiar: HC□B (90×90 mm) / 10HC□B (104×104 mm)

 

  • Kompaktowe przekładnie kątowe serii HeliCross HC przeznaczone są do kompaktowych silników indukcyjnych DKM.
  • Składają się z przekładni śrubowej z zębami stożkowymi i łożyskami kulkowymi. Wejściowy wał napędowy umieszczony na silniku wykorzystuje przekładnię śrubową.
  • Przekładnie Helicross produkowane są w dwóch wielkościach – z kołnierzem o wymiarach 90×90 mm i zdawczym wałem drążonym ∅25 mm z wpustem lub z kołnierzem o wymiarach 104×104 mm i zdawczym drążonym wałem ∅30 mm z wpustem.
  • Można je montować do silników indukcyjnych DKM z kołnierzem o wymiarach 90x90mm (90W~200W) lub 104x104mm (250W~400W). Przenoszony wyjściowy moment obrotowy może wynosić do 176,5 Nm (model 9HC□B) lub do 294,2 Nm (model 10HC□B).
  • Przekładnie Helicross posiadają opatentowaną konstrukcję i sposób obróbki przekładni śrubowych.
  • Wzmocniona rama przekładni charakteryzuje się dużą wytrzymałością i trwałością.
  • Uniwersalnie zaprojektowany kołnierz wyjściowy przekładni helicross umożliwia montaż poziomy lub pionowy do ramy maszyny w czterech pozycjach. Mocowanie przekładni do ramy maszyny można wykonać za pomocą gwintów wewnętrznych (TAP) lub poprzez otwory przelotowe w ramie przekładni (HOLE).
  • Model przekładni 9HC jest w pełni wymienny od strony wyjściowej z przekładniami ślimakowymi serii CM050 ze względu na te same wymiary montażowe kołnierza wyjściowego i tę samą średnicę wału drążonego. Zastępując przekładnię ślimakową przekładnią typu helicross, można osiągnąć jeszcze niższe prędkości wyjściowe (maks. CM050 i=100).
  • Opcjonalnie może być dostarczony pusty wał wyjściowy przekładni wykonany ze stali nierdzewnej SUS (stal nierdzewna).

 

Kluczowe właściwości:

  • Szeroki zakres przełożeń (łącznie 14 różnych przełożeń)
  • Kątowy układ wejścia i wyjścia
  • Minimalne wymiary montażowe
  • Świetna wydajność
  • Nízká hlučnost a vibrace
  • Długa żywotność przekładni
  • Nadaje się do pracy ciągłej, cyklicznej i przerywanej
  • Całkowicie metalowa obudowa skrzyni biegów, w tym przekładnia i wał
  • Konstrukcja bezobsługowa
  • Prosty montaż
  • Dwie alternatywne metody mocowania do ramy maszyny
  • Wzmocniona rama skrzyni biegów dla zwiększenia trwałości
  • Zoptymalizowana konstrukcja przekładni stożkowej
  • Specjalny materiał stalowy o dużej wytrzymałości

Specyfikacja techniczna:

  • Kompatybilny z: silnikami indukcyjnymi DKM, silnikami indukcyjnymi DKM z hamulcem i silnikami indukcyjnymi DKM z regulacją prędkości w rozmiarach kołnierzy 90×90 mm i 104×104 mm
    Dostępne przełożenia: 1:15 / 1:20 / 1:25 / 1:30 / 1:40 / 1:50 / 1:60 / 1:80 / 1:100 / 1:120 / 1:160 / 1: 200 / 1:225 / 1:240
    Maksymalny przenoszony moment obrotowy: 176,5 N.m (model 9HC□B) / 294,2 N.m (model 10HC□B) (momenty wyjściowe powiązane z mocą znajdziesz w zakładce „Parametry”)
    Zaprojektowany dla mocy silnika: 90 W / 120 W / 150 W / 180 W / 200 W / 250 W / 300 W / 400 W* (*uwaga: tylko 60 Hz)
    Prędkość wejściowa: ≤ 3000 obr./min
    Materiał: stal hartowana indukcyjnie S45C (przekładnie, obudowa przekładni i wał wyjściowy) / opcjonalnie stal nierdzewna SUS 420J2 (wał wyjściowy)
    Pozycja montażowa: dowolna
    Sprawność skrzyni biegów: 66~73% (pełne dane w zakładce „Parametry“)
    Samoblokujące: przekładnie helicrossowe nie są samoblokujące
    Luz: około 30 ~ 40 min łuku (0,5° ~ 0,67°)
    Waga: 4,5 kg (9HC□B i=15~60) / 4,7 kg (9HC□B i=80~240) / 5,2 kg (10HC□B i=15~60) / 6,4 kg (10HC□B i=80) ~240)

 

Akcesoria:

  • Wał wyjściowy pełny z wpustem, jednostronny (9HC SHAFT-S-B / 10HC SHAFT-S-B)
  • Wał wyjściowy pełny z wpustem, jednostronny, wykonany ze stali nierdzewnej (9HC SHAFT-S-S / 10HC SHAFT-S-S)

 

 

Kompaktní úhlové převodovky HC

 

Zewnętrzny link do konfiguratora napędów dostępny na stronie DKM
* Uwaga: aby wyświetlić angielską wersję językową, zmień domyślny język na angielski w prawym górnym rogu strony DKM (język).

 

Procedura generowania specyfikacji odpowiedniego napędu:

1) Po załadowaniu strony internetowej z powyższego linku wybierz żądany wariant silnika indukcyjnego. Przekładnie Helicross można podłączyć do silników indukcyjnych (silnik indukcyjny), hamulcowych (silnik hamulcowy) i silników sterujących prędkością (silnik indukcyjny kontroli prędkości).

2) Moc – wybierz moc wyjściową silnika kompaktowego. Przekładnie Helicross można podłączyć do silników o mocy 90 ~ 400 W.

3) Napięcie – wybierz moc silnika | Czy mocować przekładnię – czy mocować skrzynię biegów do silnika (w załączeniu), czy nie (nie w załączeniu) | Typ podłączenia – metoda połączenia z użyciem gołych przewodów (typ przewodu prowadzącego) lub przy użyciu skrzynki zaciskowej (typ skrzynki zaciskowej).

4) Wybór przekładni – wybierz opcję połączenia przekładni helicross (Przekładnia Helicross (wał wyjściowy, typ HC)) | Wybór przełożenia skrzyni biegów — wybierz preferowane przełożenie skrzyni biegów.