-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
KOMPAKTOWE PRZEKŁADNIE KĄTOWE – HC
- bieg: 15 – 240
- wyjściowy moment obrotowy: do 176,5/294,2 Nm
- wydajność: 66 ~ 73%
- wał wyjściowy: ∅25 / ∅30 mm z wpustem
- kompatybilność: możliwość podłączenia do silników kompaktowych DKMKompaktowe przekładnie kątowe HeliCross
konstrukcja: przekładnia prostokątna z wałem drążonym
Rozmiar: HC□B (90×90 mm) / 10HC□B (104×104 mm)
- Kompaktowe przekładnie kątowe serii HeliCross HC przeznaczone są do kompaktowych silników indukcyjnych DKM.
- Składają się z przekładni śrubowej z zębami stożkowymi i łożyskami kulkowymi. Wejściowy wał napędowy umieszczony na silniku wykorzystuje przekładnię śrubową.
- Przekładnie Helicross produkowane są w dwóch wielkościach – z kołnierzem o wymiarach 90×90 mm i zdawczym wałem drążonym ∅25 mm z wpustem lub z kołnierzem o wymiarach 104×104 mm i zdawczym drążonym wałem ∅30 mm z wpustem.
- Można je montować do silników indukcyjnych DKM z kołnierzem o wymiarach 90x90mm (90W~200W) lub 104x104mm (250W~400W). Przenoszony wyjściowy moment obrotowy może wynosić do 176,5 Nm (model 9HC□B) lub do 294,2 Nm (model 10HC□B).
- Przekładnie Helicross posiadają opatentowaną konstrukcję i sposób obróbki przekładni śrubowych.
- Wzmocniona rama przekładni charakteryzuje się dużą wytrzymałością i trwałością.
- Uniwersalnie zaprojektowany kołnierz wyjściowy przekładni helicross umożliwia montaż poziomy lub pionowy do ramy maszyny w czterech pozycjach. Mocowanie przekładni do ramy maszyny można wykonać za pomocą gwintów wewnętrznych (TAP) lub poprzez otwory przelotowe w ramie przekładni (HOLE).
- Model przekładni 9HC jest w pełni wymienny od strony wyjściowej z przekładniami ślimakowymi serii CM050 ze względu na te same wymiary montażowe kołnierza wyjściowego i tę samą średnicę wału drążonego. Zastępując przekładnię ślimakową przekładnią typu helicross, można osiągnąć jeszcze niższe prędkości wyjściowe (maks. CM050 i=100).
- Opcjonalnie może być dostarczony pusty wał wyjściowy przekładni wykonany ze stali nierdzewnej SUS (stal nierdzewna).
Kluczowe właściwości:
- Szeroki zakres przełożeń (łącznie 14 różnych przełożeń)
- Kątowy układ wejścia i wyjścia
- Minimalne wymiary montażowe
- Świetna wydajność
- Nízká hlučnost a vibrace
- Długa żywotność przekładni
- Nadaje się do pracy ciągłej, cyklicznej i przerywanej
- Całkowicie metalowa obudowa skrzyni biegów, w tym przekładnia i wał
- Konstrukcja bezobsługowa
- Prosty montaż
- Dwie alternatywne metody mocowania do ramy maszyny
- Wzmocniona rama skrzyni biegów dla zwiększenia trwałości
- Zoptymalizowana konstrukcja przekładni stożkowej
- Specjalny materiał stalowy o dużej wytrzymałości
Specyfikacja techniczna:
- Kompatybilny z: silnikami indukcyjnymi DKM, silnikami indukcyjnymi DKM z hamulcem i silnikami indukcyjnymi DKM z regulacją prędkości w rozmiarach kołnierzy 90×90 mm i 104×104 mm
Dostępne przełożenia: 1:15 / 1:20 / 1:25 / 1:30 / 1:40 / 1:50 / 1:60 / 1:80 / 1:100 / 1:120 / 1:160 / 1: 200 / 1:225 / 1:240
Maksymalny przenoszony moment obrotowy: 176,5 N.m (model 9HC□B) / 294,2 N.m (model 10HC□B) (momenty wyjściowe powiązane z mocą znajdziesz w zakładce „Parametry”)
Zaprojektowany dla mocy silnika: 90 W / 120 W / 150 W / 180 W / 200 W / 250 W / 300 W / 400 W* (*uwaga: tylko 60 Hz)
Prędkość wejściowa: ≤ 3000 obr./min
Materiał: stal hartowana indukcyjnie S45C (przekładnie, obudowa przekładni i wał wyjściowy) / opcjonalnie stal nierdzewna SUS 420J2 (wał wyjściowy)
Pozycja montażowa: dowolna
Sprawność skrzyni biegów: 66~73% (pełne dane w zakładce „Parametry“)
Samoblokujące: przekładnie helicrossowe nie są samoblokujące
Luz: około 30 ~ 40 min łuku (0,5° ~ 0,67°)
Waga: 4,5 kg (9HC□B i=15~60) / 4,7 kg (9HC□B i=80~240) / 5,2 kg (10HC□B i=15~60) / 6,4 kg (10HC□B i=80) ~240)
Akcesoria:
- Wał wyjściowy pełny z wpustem, jednostronny (9HC SHAFT-S-B / 10HC SHAFT-S-B)
- Wał wyjściowy pełny z wpustem, jednostronny, wykonany ze stali nierdzewnej (9HC SHAFT-S-S / 10HC SHAFT-S-S)
Zewnętrzny link do konfiguratora napędów dostępny na stronie DKM
* Uwaga: aby wyświetlić angielską wersję językową, zmień domyślny język na angielski w prawym górnym rogu strony DKM (język).
Procedura generowania specyfikacji odpowiedniego napędu:
1) Po załadowaniu strony internetowej z powyższego linku wybierz żądany wariant silnika indukcyjnego. Przekładnie Helicross można podłączyć do silników indukcyjnych (silnik indukcyjny), hamulcowych (silnik hamulcowy) i silników sterujących prędkością (silnik indukcyjny kontroli prędkości).
2) Moc – wybierz moc wyjściową silnika kompaktowego. Przekładnie Helicross można podłączyć do silników o mocy 90 ~ 400 W.
3) Napięcie – wybierz moc silnika | Czy mocować przekładnię – czy mocować skrzynię biegów do silnika (w załączeniu), czy nie (nie w załączeniu) | Typ podłączenia – metoda połączenia z użyciem gołych przewodów (typ przewodu prowadzącego) lub przy użyciu skrzynki zaciskowej (typ skrzynki zaciskowej).
4) Wybór przekładni – wybierz opcję połączenia przekładni helicross (Przekładnia Helicross (wał wyjściowy, typ HC)) | Wybór przełożenia skrzyni biegów — wybierz preferowane przełożenie skrzyni biegów.