KOMPAKTOWE SILNIKI INDUKCYJNE Z HAMULCEM ELEKTROMAGNETYCZNYM – DKM

Kompaktowe silniki indukcyjne DKM z hamulcem elektromagnetycznym

Wyświetl menuUkryj menu


KOMPAKTOWE SILNIKI INDUKCYJNE Z HAMULCEM ELEKTROMAGNETYCZNYM – DKM

  • moc: od 6 do 200 W
  • ilość biegunów (prędkość): 4 (~1300 obr/min)
  • moment obrotowy: 0,05 do 1,5 Nm
  • zasilanie: 1×220~240 VAC/50 Hz (do 180 W włącznie); 3×220 VAC/50 Hz (od mocy 15 W); 3×380~440 VAC/50 Hz (od mocy 15 W)
  • konstrukcja: kołnierzowa
  • Wymiary ram: □70×70 mm, □80×80 mm, □90×90 mm
  • Ta wersja kompaktowych indukcyjnych silników elektrycznych DKM jest wyposażona w zintegrowany hamulec elektromagnetyczny do statycznego utrzymywania ładunku, zapobiegając spontanicznemu ruchowi, gdy napęd nie jest aktywny. Znajdują zastosowanie szczególnie w zastosowaniach z urządzeniami do podnoszenia pionowego, urządzeniami zwijającymi lub być może systemami przesuwnymi (np. Bramy i drzwi). Zasilanie hamulca jest oddzielne i musi być sterowane oddzielnie.
  • Silniki z hamulcem dostarczane są wyłącznie w wersji 4-biegunowej (ok. 1300 obr/min).
  • Zatrzymanie w ciągu 0,2 sekundy po wyłączeniu zasilania (przewijanie do tyłu: 2 ~ 3 razy).
  • Zasilane są napięciem 1-fazowym 1×230 VAC/50 Hz, 3-fazowym 3×230 VAC/50 Hz lub 3×400 VAC/50 Hz, nadają się również do regulacji 1-fazowej lub 3-fazoweji przetwornice częstotliwości EFC 3610 / 5610, ewentualnie z własną przetwornicą o napięciu wyjściowym 3×230 VAC/50 Hz lub 3×400 VAC/50 Hz.
  • Silniki z hamulcem w wersji z zasilaniem 1-fazowym nie są przeznaczone do pracy ciągłej, a jedynie do pracy przerywanej. Czas pracy w jednym kierunku dla tych silników nie powinien przekraczać 30 minut ciągłej pracy silnika.
    Możliwa zmiana kierunku obrotów poprzez zamianę faz sieci zasilającej.
  • Możliwość podłączenia do silników indukcyjnych DKM kompaktowe przekładnie czołowe lub ślimakowe DKM z dużym zakresem przełożeń.

Vlastnosti:

  • obudowa silnika wykonana z odlewu aluminiowego malowanego na czarno
  • moc wyjściowa: 6W, 10W, 15W, 25W, 40W, 60W, 90W, 120W, 150W, 180W, 200W
  • liczba biegunów: 4
  • dostępne w 3 różnych rozmiarach ramek (mm): □70x70mm, □80x80mm, □90x90mm
  • napięcie zasilania: jednofazowe 1×220~240 VAC lub 1×110 VAC, trójfazowe 3×220 VAC, trójfazowe 3×380~440 VAC
  • częstotliwość nominalna: 50/60 Hz
  • połączenie elektryczne silników trójfazowych w gwiazdę (Y) lub trójkąt (D) (różni się od wersji zasilanej – G/K, bez możliwości przełączenia!)
  • Kondensator jest również częścią dostawy silników zasilanych jednofazowo
  • stopień ochrony: IP40 (IP20 dla modeli bez skrzynki zaciskowej)
  • klasa temperaturowa izolacji: B (130°C)
  • tryb pracy: S1 (praca ciągła) dla silników trójfazowych / S2 (praca krótkotrwała) dla silników jednofazowych
  • możliwość regulacji za pomocą przetwornicy częstotliwości 1-fazowej (dla modeli z zasilaniem 3×220 VAC) lub przetwornicy częstotliwości 3-fazowej (dla modeli z zasilaniem 3×400 VAC)
  • zintegrowane zabezpieczenie termiczne z czujnikiem bimetalicznym we wszystkich modelach
  • podłączenie za pomocą przewodów o długości 300 mm lub skrzynki zaciskowej (skrzynka zaciskowa -T)
  • konstrukcja silnika bez wentylatora, z chłodzeniem własnym (od 60 W, wersja F) lub chłodzeniem wymuszonym (wersja F2)
  • Certyfikaty: CE, CCC, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004

Akcesoria opcjonalne:

*  Inne opcje na zamówienie.

* Uwaga: Aby zobaczyć angielską wersję językową, należy w prawym górnym rogu strony DKM zmienić domyślny język na EN.

Instrukcje pobierania żądanego modelu:

1) wybrać żądaną moc silnika;

2) wybrać napięcie zasilania silnika (Voltage);

3) wybrać, czy do silnika ma zostać dołączona przekładnia;

4) wybrać, czy do wybranego silnika ma być dołączony wentylator (Whether to attach fan)

5) wybrać typ połączenia za pomocą przewodów (Connecting Type)

6) kliknąć przycisk „Dalej”, aby zakończyć lub wybrać odpowiedni typ przekładni;

7) w przypadku głowicy przekładni wybrać żądany typ (Wybór głowicy przekładni);

8) w przypadku głowicy przekładni wybrać żądane przełożenie (Selecting Gear Ratio);

9) kliknąć przycisk „Dalej” i pobrać żądany typ pliku na następnej stronie.

Kompaktowe silniki hamulcowe DKM

Na filmie można zobaczyć praktyczną funkcję hamulca elektromagnetycznego. Silniki DKM są wyposażone w wysokiej jakości japońskie hamulce elektromagnetyczne, które mogą być używane w wysokim cyklu pracy.

Kompaktowy silnik nawrotny DKM

Kompaktowe silniki rewersyjne DKM są wyposażone w prosty hamulec mechaniczny składający się ze stalowej tarczy i wirnika, na który działają elementy ceramiczne dociskane sprężynami. Jest to bardzo przydatne w przypadku szybkiego cofania lub statycznego samoblokowania. Ograniczeniem jest to, że silnik rewersyjny może obracać się w sposób ciągły przez maksymalnie 30 minut.

Kompaktowe silniki ze zintegrowanym hamulcem i sprzęgłem

Silniki indukcyjne mają zintegrowane sprzęgło elektromagnetyczne i hamulec, co jest bardzo interesującą kombinacją odpowiednią do precyzyjnego pozycjonowania. Silnik pracuje z praktycznie nominalną prędkością, a sprzęgło elektromagnetyczne z hamulcem steruje np. przekładnią. Jest to bardzo eleganckie i niedrogie rozwiązanie do indeksowania.

Różnica między silnikami indukcyjnymi, rewersyjnymi i kompaktowymi z hamulcem

W przypadku poszczególnych przenośników wyraźnie widać różnicę między różnymi typami silników. Przenośnik o najdłuższym czasie przesuwu jest wyposażony w standardowy silnik indukcyjny, przenośnik o średnim czasie przesuwu jest wyposażony w silnik rewersyjny ze zintegrowanym hamulcem ciernym, przenośnik o szybkiej reakcji na zatrzymanie jest wyposażony w silnik z hamulcem elektromagnetycznym.