KOMPAKTOWE SILNIKI INDUKCYJNE Z REGULACJĄ PRĘDKOŚCI – DKM

Kompaktowe jednofazowe silniki indukcyjne DKM z regulacją prędkości

Wyświetl menuUkryj menu


KOMPAKTOWE SILNIKI INDUKCYJNE Z REGULACJĄ PRĘDKOŚCI – DKM

  • moment obrotowy: do 0,75 Nm
  • prędkość: do 90 – 1700 obr./min
  • Moc: 6-180W
  • Rozmiary: 70 / 80 / 90

– silnik asynchroniczny
– moc 6 -180 W
– prosta i tania kontrola prędkości wyjściowej
– czujnik prędkości obrotowej silnika
– zasilanie jednofazowe
– można łączyć z hamulcem i sprzęgłem

wybierz:

1) żądany silnik

2) moc silnika

3) zasilanie silnika

4) konstrukcję silnika

5) typ przekładni

6) przełożenie

7) pobierz wymagany typ pliku

Kompaktowe silniki hamulcowe DKM

Na filmie można zobaczyć praktyczną funkcję hamulca elektromagnetycznego. Silniki DKM są wyposażone w wysokiej jakości japońskie hamulce elektromagnetyczne, które mogą być używane w wysokim cyklu pracy.

Kompaktowy silnik nawrotny DKM

Kompaktowe silniki rewersyjne DKM są wyposażone w prosty hamulec mechaniczny składający się ze stalowej tarczy i wirnika, na który działają elementy ceramiczne dociskane sprężynami. Jest to bardzo przydatne w przypadku szybkiego cofania lub statycznego samoblokowania. Ograniczeniem jest to, że silnik rewersyjny może obracać się w sposób ciągły przez maksymalnie 30 minut.

Kompaktowe silniki ze zintegrowanym hamulcem i sprzęgłem

Silniki indukcyjne mają zintegrowane sprzęgło elektromagnetyczne i hamulec, co jest bardzo interesującą kombinacją odpowiednią do precyzyjnego pozycjonowania. Silnik pracuje z praktycznie nominalną prędkością, a sprzęgło elektromagnetyczne z hamulcem steruje np. przekładnią. Jest to bardzo eleganckie i niedrogie rozwiązanie do indeksowania.

Różnica między silnikami indukcyjnymi, rewersyjnymi i kompaktowymi z hamulcem

W przypadku poszczególnych przenośników wyraźnie widać różnicę między różnymi typami silników. Przenośnik o najdłuższym czasie przesuwu jest wyposażony w standardowy silnik indukcyjny, przenośnik o średnim czasie przesuwu jest wyposażony w silnik rewersyjny ze zintegrowanym hamulcem ciernym, przenośnik o szybkiej reakcji na zatrzymanie jest wyposażony w silnik z hamulcem elektromagnetycznym.