KOMPAKTOWE SILNIKI PIERŚCIENIOWE – TBM

Kompaktowe silniki pierścieniowe do robotów i najbardziej wymagających zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


KOMPAKTOWE SILNIKI PIERŚCIENIOWE – TBM

  • moc: 117 – 600 W
  • prędkość: 560 – 4300 obr./min
  • moment nominalny: 0,4-10,3 Nm

 

Wielkość:  60 / 76 / 129

Gama bezramowych silników pierścieniowych TBM (Torquer Brushless Motor) została zaprojektowana z myślą o bezpośredniej integracji ze strukturą sprzętu przy użyciu niestandardowych łożysk do podparcia wirnika.
Seria ta jest przeznaczona do zastosowań wymagających wysokiej wydajności w małej, kompaktowej konstrukcji przy minimalnej masie i bezwładności.

Dzięki szerokiej gamie standardowych silników oraz możliwości szybkiego i skutecznego wprowadzania modyfikacji konstrukcyjnych, możemy wybrać dokładnie i niestandardowo dopasowany model silnika, aby spełnić wymagania klienta i zapewnić maksymalną wydajność w zastosowaniach takich jak przeguby robotów, robotyka medyczna, przechylanie czujników, prowadzenie systemów i innych zastosowań związanych z pozycjonowaniem.

Właściwości:
Szeroka gama dostępnych rozmiarów ram od 60mm do 129mm
Zoptymalizowane standardowe uzwojenie 24/48/96 VDC
Niska wartość momentu reluktancyjnego (cogging) wpływająca na falowanie charakterystyki momentu obrotowego i nierównomierność biegu na skutek przejścia magnesów przez bieguny stojana
Wewnętrzna temperatura uzwojenia 155°C przy obciążeniu znamionowym
Wirnik ze stali nierdzewnej jako zabezpieczenie przed korozją
Rowkowana konstrukcja wirników
Okucia znakowane laserowo
Deklaracja RoHS
Certyfikat CE przy napięciu znamionowym

Zalety:
Podłączenie obciążenia bezpośrednio do silnika eliminuje konieczność konserwacji przekładni, pasów czy kół pasowych.
Bezluzowa konstrukcja i elastyczność zapewniają dokładniejszą pracę systemu.
Eliminuje części łączące i zmniejsza całkowite wymiary maszyny.
Włączenie silnika pozwala na zastosowanie kompaktowej konstrukcji urządzenia i pomaga chronić własność intelektualną.
Ogromny wybór standardowych silników i modyfikacje konstrukcyjne w celu dokładnego dopasowania do systemu eliminują czas, koszty i ryzyko pełnej personalizacji silnika.

Akcesoria opcjonalne:
Niestandardowe, niestandardowe uzwojenie.
Dodatkowe czujniki Halla są wstępnie ustawione i instalowane fabrycznie na wirniku osiowym, aby zapewnić odpowiednią synchronizację.

Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl

Regulacja asymetrycznego położenia silnika pierścieniowego i sprzężenia zwrotnego

W przypadku silnika pierścieniowego i sprzężenia zwrotnego może wystąpić asymetryczna pozycja. Film pokazuje jak łatwo jest skonfigurować regulację komunikacji za pomocą programu AKD Workbench, aby powiększyć czujnik umieszczony na silniku pierścieniowym.

Przedstawiamy Kollmorgen

Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się zastosowaniami napędowymi na całym świecie.

Technologie Kollmorgen

Ciekawe zastosowania i technologie Kollmorgen zaprezentował na targach w 2012 roku.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć tworzenie zautomatyzowanej łodzi podwodnej pracującej w wymagającym środowisku na głębokości 4 km poniżej poziomu morza, pod ciśnieniem 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten został użyty do zbadania wraku Titanica.

W trzeciej części zobaczymy, jak Kollmorgen uczestniczył w tworzeniu środka transportu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia silnika o wysokim momencie obrotowym, 10 000 obr./min i wysokiej wydajności.

W piątej części filmu demonstruje złożoną budowę wyścigowego silnika elektrycznego z warsztatu Kollmorgen, wykorzystując silnik AKM74, trzykrotny zwycięzca TTX75GP.