SILNIKI LINIOWE ZE RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA IC

Wysokiej klasy silniki liniowe do całego spektrum różnych zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


SILNIKI LINIOWE ZE RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA IC

  • nominalna siła ślizgowa: 144 do 6916 N
  • maksymalna siła ślizgowa: 320 do 8407 N
  • wysokie przyspieszenie szczytowe 10 G+

Silniki liniowe serii IC zapewniają najwyższy stosunek mocy do ramy i charakteryzują się opatentowaną konstrukcją pozbawioną zębów, zapewniającą płynną pracę. Silniki te mają cewki nawinięte na blachach ze stali krzemowej, aby zmaksymalizować siłę generowaną przez jednostronną ścieżkę magnetyczną.

Główne cechy:

siła ślizgowa: 144 do 6916 N do pracy ciągłej przy dużej liczbie wymagań dotyczących ruchu kontrolowanego
siła ślizgowa: siła szczytowa od 320 do 8407 N zapewniająca natychmiastową wydajność
wysokie przyspieszenie szczytowe, brak problemów powyżej 10G
cewki nawinięte na laminatach stali krzemowej, aby zmaksymalizować siłę generowaną przez jednostronną ścieżkę magnetyczną
opatentowana konstrukcja pozbawiona zębów zapewniająca płynną pracę
wysoka wydajność przy niskich stratach ciepła
opcjonalnie: chłodzenie cieczą w celu zwiększenia mocy ciągłej i wyeliminowania obniżenia wartości znamionowych

 

Zalety:

najlepszy stosunek mocy do mocy – idealny do przyspieszania i ruchu przy dużych ciężarach
wysoka sztywność wymagana do obróbki skrawaniem i innych zastosowań procesowych
bez konserwacji
zerowy luz
wysoka sztywność
wysoka dokładność pozycjonowania
kompaktowy zespół mechaniczny
minimalna liczba części mechanicznych
bardzo delikatny ruch

Konfigurator dla tych silników liniowych nie jest dostępny.

ikona Zweryfikowane przez społeczność

Modele 3D tych silników liniowych są dostępne na żądanie pod adresem info@raveo.cz

Przedstawiamy Kollmorgen

Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się zastosowaniami napędowymi na całym świecie.
Technologia Kollmorgena

Ciekawe zastosowania i technologie Kollmorgen zaprezentował na targach w 2012 roku.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć budowę zautomatyzowanej łodzi podwodnej pracującej w trudnych warunkach na głębokości 4 km poniżej poziomu morza, pod ciśnieniem 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten został użyty do zbadania wraku Titanica.

W trzeciej części zobaczymy, jak Kollmorgen uczestniczył w tworzeniu środka transportu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia silnika o wysokim momencie obrotowym i prędkości obrotowej 10 000 obr./min., charakteryzującego się wysoką wydajnością.

W piątej części filmu demonstruje złożoną budowę wyścigowego silnika elektrycznego z warsztatu Kollmorgen, wykorzystując silnik AKM74, trzykrotny zwycięzca TTX75GP.