SERIA KS

Sprzęgło magnetyczne po przekroczeniu ustawionego momentu obrotowego zaczyna się ślizgać

Wyświetl menuUkryj menu


SERIA KS

  • przenoszony moment obrotowy: 2,5 ~ 33 Nm
  • wiercenie ∅D1/D2 H7: 8~30mm
  • maksymalna prędkość: 7500 ~ 13500 obr./min
  • materiał: aluminium/stal

 

Rozmiar: KS 2, KS 10, KS 15, KS 25

  • Sprzęgła magnetyczne serii KS należą do sprzęgieł synchronicznych, które wytwarzają pole magnetyczne za pomocą magnesów trwałych przechowywanych w tarczach.
  • Po przekroczeniu zadanego momentu obrotowego sprzęgło magnetyczne zaczyna się ślizgać.
  • Podczas poślizgu sprzęgło magnetyczne próbuje złapać następną parę biegunów magnesów.
  • Nadają się szczególnie do zastosowań, w których wymagany jest precyzyjnie określony moment obrotowy i gdzie istnieje ryzyko uszkodzenia elementów przy wyższym niż określony momencie obrotowym. W sprzęgłach magnetycznych serii KS zastosowano piasty zaciskowe po obu stronach.
  • Dzięki bezstykowemu przenoszeniu momentu obrotowego sprzęgła magnetyczne nie ulegają zużyciu i charakteryzują się długą żywotnością.
  • Sprzęgło składa się z dwóch oddzielnych połówek.
  • Płynna regulacja momentu obrotowego w zależności od wielkości szczeliny powietrznej pomiędzy tarczami.
  • W przypadku przeciążenia przekazywanie energii przez wirnik wewnętrzny i zewnętrzny zostaje rozdzielone.
  • Przechowywanie odbywa się po stronie klienta.

Kluczowe właściwości:

  • Łatwy montaż
  • Odporny na zużycie
  • Bezobsługowy
  • Bezkontaktowe i niedrogie przeniesienie momentu obrotowego
  • Kompensacja przemieszczenia wału
  • Ochrona przed przeładowaniem
  • Odporność na wysokie temperatury
  • Prosta konstrukcja
  • Niska masa objętościowa

Specyfikacja techniczna:

  • Nominalny przenoszony moment obrotowy (w zależności od modelu): 2,5~33 N.m (pełne dane w zakładce „Parametry”);
  • Materiał: piasty z aluminium, rama nośna pod magnesy ze stali;
  • Zakres temperatur: -30°C do +120°C; Maksymalna prędkość: 7500 ~ 13500 obr./min;
  • Powierzchnie stykowe: muszą być wolne od oleju i smaru;
  • Tolerancja montażu: g6 lub h7.

Opcje opcjonalne: Rowek wpustowy zgodny z DIN 6885;