MINIATUROWA KULKOWA PROWADNICA LINIOWA – MR

Standardowe miniaturowe prowadnice liniowe kulkowe do zastosowań liniowych

Wyświetl menuUkryj menu


MINIATUROWA KULKOWA PROWADNICA LINIOWA – MR

  • obciążenie dynamiczne: 190 – 5350 N
  • obciążenie statyczne: 310 – 9080 N

 

Rozmiary: 3 / 5 / 7 / 9 / 12 / 15

 

Miniaturowa prowadnica liniowa kulkowa MR przystosowana jest do zastosowań, w których wymagana jest miniaturowa konstrukcja zarówno szyny, jak i wózka, przy zachowaniu dużej sztywności. Seria MR zawiera dwa rzędy obracających się kulek o unikalnej konstrukcji, która gwarantuje wysoką sztywność i precyzję.

Cechy prowadzenia liniowego MR:

– duże obciążenie i moment
– unikalny obieg stalowych kulek
– konstrukcja wózka ze stali nierdzewnej
– specjalny system smarowania
– precyzyjne wykonanie (standard N, H wysoki, P najwyższy)
– ochrona przed kurzem

 

SS – uszczelka końcowa
Standardowa uszczelka końcowa hermetycznie chroni sam wózek przede wszystkim przed kurzem. Uszczelnienie zwiększa żywotność, zmniejsza zużycie smaru, a tym samym zapewnia długotrwałe smarowanie. Uszczelnienie wytwarza minimalną siłę tarcia, która nie wpływa na płynność samego ruchu liniowego.
ZZ – uszczelka końcowa + dodatkowe smarowanie
W tej konfiguracji oba końce wózka są wyposażone w uszczelki końcowe ze stali nierdzewnej. Dodatkowe elementy smarujące są zintegrowane pomiędzy korpusem wózka a uszczelką. Taka konstrukcja umożliwia bezpośrednie smarowanie obu ścieżek obracających się kulek, a tym samym wydłuża samo smarowanie, jednocześnie zmniejszając koszty konserwacji.
SU – uszczelka końcowa + uszczelka dolna
Wózek wyposażony jest w standardową uszczelkę końcową oraz dodatkową uszczelkę dolną, która zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do wózka od spodu. Rozwiązanie to wydłuża żywotność i długość smarowania wózka. Dolna uszczelka wózka znajduje się w odległości 0,1 mm od szyny, dzięki czemu nie zwiększa tarcia ciernego. Zaleca się korzystanie z tej opcji.
ZU – uszczelka końcowa + uszczelka dolna + dodatkowe smarowanie
Konfiguracja ta łączy w sobie praktycznie wszystkie poprzednie elementy – SS, ZZ, SU. Wózek jest doskonale uszczelniony przed kurzem i brudem, a oba tory obracających się kulek są dodatkowo optymalnie nasmarowane. Jest to zalecana konfiguracja.
EE – uszczelka końcowa + blachy boczne ze stali nierdzewnej
Dwa dodatkowe elementy ze stali nierdzewnej mocowane są do korpusu wózka za pomocą śrub ze stali nierdzewnej. Rozwiązanie to przede wszystkim zwiększa sztywność całego wózka oraz jego odporność na warunki atmosferyczne. Konfiguracja jest szczególnie odpowiednia do zastosowań, w których wymagany jest szybki ruch do 5 m/s i przyspieszenie 300 m/s2.
EZ – uszczelka końcowa + boczne płyty ze stali nierdzewnej + dodatkowe smarowanie
Konfiguracja EZ to połączenie EE i dodatkowego smarowania. Dodatkowe smarowanie ogólnie zmniejsza koszty konserwacji.UE – uszczelka końcowa + boczne płyty ze stali nierdzewnej + dolne płyty ze stali nierdzewnej
Dolna uszczelka ze stali nierdzewnej maksymalnie chroni wózek. Ta konfiguracja jest zalecana do zastosowań, w których wózek może mieć kontakt z metalowymi wiórami lub gruzem.UZ – uszczelka końcowa + płyty boczne ze stali nierdzewnej + płyty ze stali nierdzewnej + dodatkowe smarowanie
Ta wersja łączy w sobie cechy UE i dodatkowe smarowanie. W rezultacie jest to najtrwalsza konfiguracja do dużych prędkości z optymalnym smarowaniem gąsienic kulkowych.
SUE – uszczelka końcowa + uszczelka dolna + płyty boczne wzmacniające
Wbudowana uszczelka dolna wzmacnia szczelność przed kurzem. Boczne płyty wzmacniające chronią uszczelkę boczną przed wpływami środowiska. Ten wariant jest najbardziej odporny na kurz z całej linii produktów.ZUE – uszczelka końcowa + uszczelka dolna + wzmocnienia płyt bocznych + dodatkowe smarowanie
Dodatkowe smarowanie zwiększa żywotność i zmniejsza koszty konserwacji.

 

Konfigurator online dla prowadnic WRC  – Konfigurator online

Dane logowania:

Konto: raveo
Hasło: 662DB4

Film instruktażowy jak używać Konfiguratora (ENG): Link do filmu