PRZEKŁADNIA CYKLOIDALNA NABTESCO – RV-E

PRZEKŁADNIA CYKLOIDALNA NABTESCO - RV-E

Wyświetl menuUkryj menu


PRZEKŁADNIA CYKLOIDALNA NABTESCO – RV-E

  • wyjściowy moment obrotowy: od 47 do 6135 Nm
  • Przełożenie: 31 do 192
  • Prześwit przekładni: 1 arc.min
  • możliwość podłączenia do dowolnego silnika elektrycznego 

Zaprojektowany do pracy ciągłej (S1) lub cyklicznej (S5). 

  

Rozmiary: RV-06E / RV-020E / RV-040E / RV-80E / RV-110E / RV-160E / RV-320E / RV-450E 

Przekładnie cykloidalne serii RV-E to podstawowy typ przekładni cykloidalnych Nabtesco. Przekładnie te oferują wysoką wydajność, precyzję i sztywność przy zachowaniu minimalnych wymiarów. Zintegrowane łożysko kulkowe zapewnia wysoką nośność wału wyjściowego. Dwustopniowa przekładnia zapewnia niską bezwładność i wibracje. 

  • Przełożenie: 31 do 192 
  • Wyjściowy moment obrotowy: 47 do 6135 Nm 
  • Dokładność: < 1 arcmin 
  • Możliwość przeciążenia do 5 razy 
  • Wysoka sztywność skrętna 

 

Podstawa naszych precyzyjnych przekładni.

Seria RV stanowi podstawową wersję naszych kompaktowych elementów i tym samym podstawę całego naszego asortymentu produktów. Charakteryzuje się wysokimi przełożeniami i niskim luzem. Łożyska wyjściowe można definiować indywidualnie.

 

Minimalny luz i wysoki stopień redukcji

Ponieważ siła jest przenoszona przez rolki w przekładniach mimośrodowych serii RV, charakteryzują się one wysoką precyzją i niską stratą histerezy (< 1 arcmin). W zestawach komponentów RV nie ma zintegrowanego łożyska kulkowego skośnego. Zewnętrzne łożysko zapewnia bardzo kompaktową konstrukcję i wysoką sztywność skrętną. W połączeniu z indywidualnie konfigurowalnym łożyskiem wyjściowym sprawia to, że seria RV jest idealnym rozwiązaniem dla zintegrowanych zastosowań, które dokładnie odpowiadają Twoim wymaganiom!

 

Siła jest przenoszona za pomocą rolek w przekładniach cykloidalnych. Oznacza to, że nasze przekładnie RV charakteryzują się wysoką wydajnością, długą żywotnością i wyjątkowo niskim luzem. Praktycznie symetryczna konstrukcja przekładni i łożyskowanie wałów na łożyskach rolkowych gwarantują stałą charakterystykę pracy przez cały cykl życia. Ponadto pozwalają one na chwilowe szczyty obciążenia do 5-krotności określonego momentu znamionowego, które mogą wystąpić np. w sytuacjach awaryjnego zatrzymania.