Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

PRZEKŁADNIA STOŻKOWA – SERIA B

Ekonomiczna przekładnia stożkowa

Wyświetl menuUkryj menu


PRZEKŁADNIA STOŻKOWA – SERIA B

  • wyjściowy moment obrotowy: 4 – 38 N.m (w zależności od prędkości)
  • przełożenie: 1:1, 1:2, 1:3
  • prędkość: do 3000 obr./min
  • możliwość podłączenia do dowolnego silnika elektrycznego

Rozmiary: B1 / B2 / B3 / B4

  • ekonomiczna seria przekładni stożkowych
  • zakres wyjściowego momentu obrotowego 4 – 38 N.m (przy prędkości obrotowej 1400 obr./min)
  • przełożenia 1:1, 1:2, 1:3
  • korpus aluminiowy
  • przekładnie stożkowe ze stali hartowanej
  • wały wejściowy i wyjściowy wykonane z wysokiej jakości stali
  • bardzo cicha praca
  • wysoka wydajność
  • uzupełnienie smaru lub oleju na cały okres eksploatacji skrzyni biegów
  • wysokiej jakości łożyska kulkowe i uszczelnienia