SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICD

Wysokiej klasy silniki liniowe do szerokiego zakresu zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICD

  • Nominalna siła poślizgu: od 30 do 5341 N
  • Szczytowa siła poślizgu: 120 do 12726 N
  • Wysokie przyspieszenie szczytowe 10 G+

Silniki liniowe serii ICD wyróżniają się niską konstrukcją i dużą mocą. Zapewniają najwyższy stosunek mocy do rozmiaru i są wyposażone w opatentowaną konstrukcję pozbawioną zębów, zapewniającą płynną pracę.

Główne cechy:

siła ślizgowa: od 30 do 5341 N do pracy ciągłej przy dużej liczbie wymagań dotyczących sterowania ruchem
siła ślizgowa: siła szczytowa od 120 do 12 726 N zapewniająca natychmiastową wydajność
wysokie przyspieszenie szczytowe większe niż 10G
cewki nawinięte na żebra ze stali krzemowej, aby zmaksymalizować wydajność
opatentowana konstrukcja bez zębów zapewniająca płynną pracę
wysoka wydajność przy niskim rozpraszaniu energii elektrycznej

Zalety:

najlepszy stosunek mocy do mocy – idealny do przyspieszania i przemieszczania dużych mas bezwładnościowych
wysoka sztywność wymagana do obróbki i innych zastosowań
bez konserwacji
zerowy luz
wysoka dokładność pozycjonowania
kompaktowe wymiary
minimalna liczba części mechanicznych
bardzo płynna praca

Konfigurator dla tych silników liniowych nie jest dostępny.

Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl

Technologia Kollmorgen
Ciekawe aplikacje i technologie zaprezentowane przez Kollmorgen na targach w 2012 roku.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć stworzenie zautomatyzowanej łodzi podwodnej działającej w trudnym środowisku 4 km pod poziomem morza przy ciśnieniu 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten był używany do eksploracji wraku Titanica.

W trzeciej części Kollmorgen opowiada o tym, jak zaangażował się w tworzenie pojazdu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia wysokowydajnego silnika o wysokim momencie obrotowym, 10 000 obr.

W piątej części filmu Kollmorgen demonstruje kompleksowe tworzenie wyścigowego motocykla elektrycznego, wykorzystując silnik AKM74, który trzykrotnie wygrał wyścig TTX75GP.

Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)