SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICH

Wysokiej klasy silniki liniowe do szerokiego zakresu zastosowań

Wyświetl menuUkryj menu


SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICH

  • Nominalna siła poślizgu: 175 do 5 341 N
  • Szczytowa siła poślizgu: 405 do 12 726 N
  • Cyfrowe sondy Halla

 

 

Silniki liniowe serii ICH znacząco poprawiają ogólną wydajność maszyn poprzez redukcję kosztów eksploatacji i zwiększenie produktywności. Nowa seria ICH całkowicie eliminuje koszty konserwacji! Zwiększa wydajność nawet o 40% w porównaniu do innych układów napędowych, a dzięki kompaktowej konstrukcji umożliwia budowę mniejszych i lżejszych maszyn przy jednoczesnej dużej efektywności energetycznej

Główne cechy:

  • siła ślizgowa: 175 do 5341 N do pracy ciągłej przy dużej liczbie wymagań dotyczących sterowania ruchem
  • siła ślizgowa: 405 do 12 726 N to maksymalna siła zapewniająca natychmiastową najwyższą wydajność
  • bezobsługowe silniki liniowe z rdzeniem żelaznym o wysokiej wydajności
  • bezpośrednie przenoszenie mocy bez użycia elementów mechanicznych
  • specjalna konstrukcja silnika zapewnia bardzo cichą pracę
  • siła ślizgowa 405 do 12 726 N (szczytowa) i 175 do 5 341 N (praca ciągła)
  • napięcie: 480 V AC
  • cyfrowe sondy Halla
  • kompatybilny ze wszystkimi serwowzmacniaczami

Przedstawiamy Kollmorgen

Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się zastosowaniami napędowymi na całym świecie.

Technologia Kollmorgena

Ciekawe zastosowania i technologie Kollmorgen zaprezentował na targach w 2012 roku.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć budowę zautomatyzowanej łodzi podwodnej pracującej w trudnych warunkach na głębokości 4 km poniżej poziomu morza, pod ciśnieniem 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten został użyty do zbadania wraku Titanica.

W trzeciej części zobaczymy, jak Kollmorgen uczestniczył w tworzeniu środka transportu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia silnika o wysokim momencie obrotowym i prędkości obrotowej 10 000 obr./min., charakteryzującego się wysoką wydajnością.

W piątej części filmu demonstruje złożoną budowę wyścigowego silnika elektrycznego z warsztatu Kollmorgen, wykorzystując silnik AKM74, trzykrotnego zwycięzcy wyścigu TTX75GP.