-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
SILNIKI MOMENTOWE DDR
- Moc: 775 – 11 700 W
- Prędkość: do 2500 obr./min
- Moment znamionowy: 4,5 – 510 Nm
- Rozmiary: C04x / C05x / C06x / C09x / C13x
Silniki momentowe DDR integrują silniki pierścieniowe w kompaktowej obudowie i umożliwiają prosty montaż, jak w przypadku silników konwencjonalnych. Silniki przeznaczone są do stosowania jako napęd główny bez przekładni – Direct Drive. Silniki DDR charakteryzują się zintegrowanym sprzężeniem zwrotnym o wysokiej rozdzielczości i unikalną konstrukcją bezwałową. Wał napędzany jest bezpośrednio połączony z wirnikiem (wał musi być podparty). Większość modeli można zainstalować w mniej niż pięć minut.
Główne cechy:
5 rozmiarów
napięcie 230 / 400 / 480 VAC
Nominalny moment obrotowy od 4,5 do 510 Nm spełniający wymagania nawet wymagających zastosowań
prędkość do 2500 obr./min
moc od 775 W do 11 700 W
zintegrowany enkoder ze sprzężeniem zwrotnym zapewnia rozdzielczość ponad 134 milionów impulsów na obrót
wbudowany termistor
Zalety:
innowacyjna technologia napędowa do bezpośredniego zastosowania bez przekładni
minimalna ilość części zwiększa żywotność i bezobsługowość napędu
montaż w 5 minut
większy moment obrotowy niż konwencjonalne serwomotory podobnej wielkości
bezpośrednie obciążenie silnika bez użycia przekładni, pasów i kół pasowych eliminuje luzy i problemy z konserwacją
płynna praca przy niskich prędkościach – minimalne szarpanie
zerowy luz zapewnia bardziej czułą i precyzyjną pracę systemu
Wstępnie ustawione wzmacniacze i sprzężenie zwrotne silnika ułatwiają instalację i uruchomienie