-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
SILNIKI TRAKCYJNE AC
- moc: 300 W do 15 kW
- moment obrotowy: 5 do 100 Nm
- zasilanie: 24V do 96V
Silniki asynchroniczne (AC) Metalroty są przeznaczone przede wszystkim do zastosowań trakcyjnych, gdzie warunki użytkowania tych silników są wymagające i wymagają dużej elastyczności w zapewnieniu zarówno wysokiego momentu rozruchowego, jak i optymalnej wydajności przy dużych prędkościach. W zależności od zastosowania, możemy dostarczyć różne rodzaje uzwojeń:
– Optymalna wydajność przy niskich prędkościach dla wysokiego momentu rozruchowego i dokładności sterowania,
– Optymalna wydajność przy wysokich prędkościach dla zastosowań, w których główną aktywność charakteryzuje przekładnia,
– Optymalna wydajność przy średnich prędkościach, gdzie występuje kompromis między momentem obrotowym, a prędkością przekładni.
Izolacja silnika klasy H jest możliwa dzięki izolowanemu przewodowi klasy H Superior, który ma odporność cieplną do 210°C. Ponadto stojan jest pokryty lakierami epoksydowymi i żywicami, które zwiększają wytrzymałość i trwałość w temperaturach do 180°C.
Nasze czujniki prędkości są odporne na wysokie temperatury i można je łatwo wymienić i zainstalować w większości naszych produktów. Każdy silnik jest wyposażony w czujnik temperatury Philips KTY84-130. Łożyska kulkowe z podwójną obudową posiadają wewnętrzne smarowanie od głównych dostawców, takich jak NSK i NTS.
Te wysokiej jakości komponenty zostały wybrane w celu zapewnienia elastyczności wymaganej przez silnik elektryczny. Umożliwiają one silnikom zaprojektowanym do krótkotrwałej pracy sprostanie wymagającym obciążeniom (np. podnoszenie).
Nasze silniki prądu przemiennego są specjalnie zaprojektowane do pracy z akumulatorem pojazdu:
– Od 24 V do 96 V
– Moc znamionowa od 300 W do 15 kW
– Hamulec elektromagnetyczny: Silniki Metalrota mogą być wyposażone w hamulce elektromagnetyczne o momencie obrotowym od 5 N.m do 100 N.m lub o stopniu ochrony IP65.
– Silniki mogą być dostarczane ze stopniem ochrony od IP20 do IP65.
– Nasze produkty są wytwarzane zgodnie z normami IEC i obowiązującymi normami europejskimi.
– Stopień wibracji (EN 60034-14 IEC 60034-14): wibracje silnika są całkowicie wyeliminowane dzięki precyzyjnemu wyważeniu wirnika zgodnie z normą DIN ISO 8821 do prędkości znamionowej.
– Nasze produkty są wytwarzane zgodnie z normami EN 60034, IEC 60034 i REACH 81907/2009/CE, RoHS (95/2002/CE + 65/2011/EC), przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Następujące akcesoria opcjonalne są dostępne na żądanie:
– Zabezpieczenie termiczne
– Enkodery przyrostowe/absolutne
– Tachogeneratory
Następujące akcesoria opcjonalne są dostępne na żądanie:
– Zabezpieczenie termiczne
– Enkodery przyrostowe/absolutne
– Tachogeneratory
Najczęściej używane dane silnika można znaleźć w arkuszu danych. Standardowe kołnierze są zwykle produkowane w wymiarach B14 i B5 zgodnie z normą IEC, ale na życzenie możemy również wyprodukować inne typy silników:
– wały z piórem i wpustem, kołnierze specjalne i niestandardowe, konstrukcje ze stopką.
– Napięcie, moc i prędkość dobierane są w zależności od rodzaju zastosowania
Oczywiście wiele z tych silników elektrycznych można podłączyć do naszych systemów trakcyjnych, takich jak osie napędowe, mechanizmy różnicowe, pompy zębate lub przekładnie z naszej produkcji.
Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl
- Metalrota - katalog
- Katalog Metalrota (EN)
- Silniki trakcyjne AC- manuál
- Silniki trakcyjne AC D125 B14-71+FR
- Silniki trakcyjne AC D125 B14-80+FR
- Silniki trakcyjne AC D125 B5-80+FR
- Silniki trakcyjne AC D151 + cyclo reducer
- Silniki trakcyjne AC D151 B14-80+FR
- Silniki trakcyjne AC D151 B14-80+FR
- Silniki trakcyjne AC D151 B5-80+FR
- Silniki trakcyjne AC D151 B5-90+FR
- Silniki trakcyjne AC D167 + cyclo reducer
- Silniki trakcyjne AC D191 + 3 stupňová planetová převodovka + 40 Nm brzda
- Silniki trakcyjne AC D191 B14-100
- Silniki trakcyjne AC D191 B5-100+FR
- Silniki trakcyjne AC D125 x S21 + 10 Nm brzda
- Silniki trakcyjne AC D151 x S21 + 20 Nm brzda
- Silniki trakcyjne AC 142 De152 B14-100
- Silniki trakcyjne AC 147 De200 x S40
- Silniki trakcyjne AC 126SR D113 400 W + P81
Silniki trakcyjne Metalrota
Film przedstawia praktyczne zastosowanie silników trakcyjnych Metalrota. W tym przypadku zostały one wykorzystane w elektrycznym wózku widłowym.