-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
SILNIKI TRAKCYJNE DC
- moc: 300 W do 15 kW
- moment obrotowy: 5 do 100 Nm
- zasilanie: 12V do 96V
Silniki prądu stałego Metalrota są przeznaczone głównie do zastosowań trakcyjnych, gdzie warunki użytkowania tych silników są wymagające i wymagają dużej elastyczności w zapewnianiu zarówno wysokiego momentu rozruchowego, jak i optymalnej wydajności przy dużych prędkościach.
W zależności od zastosowania, możemy dostarczyć różne rodzaje uzwojeń:
– magnesy trwałe (do prostych i tanich zastosowań).
– zaciski z czterema końcówkami mocy (najczęściej stosowane w trakcji elektrycznej)
– cztery zaciski wzbudzane pochodnie (odpowiednie do zastosowań AGV)
– cztery zaciski wzbudzane szeregowo (rzadko stosowane w trakcji elektrycznej, ale prostsze pod względem prototypowania i zdolności do dostarczania wysokich momentów rozruchowych)
– dwa zaciski wzbudzane szeregowo/złożone/pochodne do zastosowań w pompach zębatych.
Izolacja silnika klasy F jest możliwa dzięki izolowanemu przewodnikowi klasy H Superior, który ma odporność cieplną do 210°C. Ponadto stojan jest pokryty lakierami epoksydowymi i żywicami, które zwiększają wytrzymałość i odporność w temperaturach do 155°C.
W zależności od charakterystyki silnika dostępne są szczotki elektrografitowe lub metalografitowe. Są one umieszczone w łatwo dostępnych wałach silnika, co ułatwia konserwację.
Uchwyty szczotek charakteryzują się czterema bocznymi metalowymi tulejami, które zapewniają prostopadły kontakt między szczotkami a komutatorem.
Łożyska kulkowe z podwójną obudową są wyposażone w wewnętrzne smarowanie i pochodzą od głównych dostawców, takich jak NSK i NTS.
Te wysokiej jakości komponenty zostały wybrane w celu zapewnienia elastyczności zastosowań silnika niezbędnej do napędzania systemów trakcyjnych. Umożliwiają one silnikom zaprojektowanym do krótkotrwałej pracy sprostanie wymagającym obciążeniom (np. w zastosowaniach związanych z podnoszeniem).
Nasze silniki prądu stałego są specjalnie zaprojektowane do pracy w pojazdach zasilanych bateryjnie:
– od 12 V do 96 V.
– od 300 W do 15 kW mocy znamionowej
– Hamulec elektromagnetyczny: Silniki Metalrota mogą być wyposażone w hamulce elektromagnetyczne o momencie obrotowym od 5 N.m do 100 N.m lub o stopniu ochrony IP65.
– Silniki mogą być dostarczane ze stopniem ochrony od IP20 do IP54.
– Nasze produkty są wytwarzane zgodnie z normami IEC i obowiązującymi normami europejskimi.
– Stopień wibracji (EN 60034-14 IEC 60034-14): wibracje silnika są całkowicie wyeliminowane dzięki precyzyjnemu wyważeniu wirnika zgodnie z normą DIN ISO 8821 do prędkości znamionowej.
– Nasze produkty są wytwarzane zgodnie z normami EN 60034, IEC 60034 i REACH 81907/2009/CE, RoHS (95/2002/CE + 65/2011/EC), przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Następujące opcjonalne akcesoria są dostępne na żądanie:
– Ochrona termiczna i czujniki zużycia
– Enkodery inkrementalne / absolutne
– Tachogeneratory
– Styczniki
Najczęściej używane dane silnika można znaleźć w arkuszu danych. Standardowe kołnierze są zwykle produkowane w wymiarach B14 i B5 zgodnie z normą IEC, ale na życzenie możemy również produkować inne typy silników:
– wały z piórem i wpustem, kołnierze specjalne i niestandardowe, konstrukcje ze stopką.
– Napięcie, moc i prędkość dobierane są w zależności od rodzaju zastosowania
Wiele z tych silników elektrycznych można połączyć z naszymi systemami trakcyjnymi, takimi jak osie napędowe, mechanizmy różnicowe, pompy zębate lub przekładnie naszej produkcji.
Modele 3D tego silnika dostępne są na zamówienie pod adresem info@raveo.cz
Trakční motory Metalrota
Ve videu lze vidět praktickou aplikaci při využití trakčních motorů Metalrota. Zde byly použity pro elektrický vysokozdvižný vozík.