-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
SILNIKI LINIOWE Z RDZENIEM ŻELAZNYM – SERIA ICD
- Nominalna siła poślizgu: od 30 do 5341 N
- Szczytowa siła poślizgu: 120 do 12726 N
- Wysokie przyspieszenie szczytowe 10 G+
Silniki liniowe serii ICD wyróżniają się niską konstrukcją i dużą mocą. Zapewniają najwyższy stosunek mocy do rozmiaru i są wyposażone w opatentowaną konstrukcję pozbawioną zębów, zapewniającą płynną pracę.
Główne cechy:
siła ślizgowa: od 30 do 5341 N do pracy ciągłej przy dużej liczbie wymagań dotyczących sterowania ruchem
siła ślizgowa: siła szczytowa od 120 do 12 726 N zapewniająca natychmiastową wydajność
wysokie przyspieszenie szczytowe większe niż 10G
cewki nawinięte na żebra ze stali krzemowej, aby zmaksymalizować wydajność
opatentowana konstrukcja bez zębów zapewniająca płynną pracę
wysoka wydajność przy niskim rozpraszaniu energii elektrycznej
Zalety:
najlepszy stosunek mocy do mocy – idealny do przyspieszania i przemieszczania dużych mas bezwładnościowych
wysoka sztywność wymagana do obróbki i innych zastosowań
bez konserwacji
zerowy luz
wysoka dokładność pozycjonowania
kompaktowe wymiary
minimalna liczba części mechanicznych
bardzo płynna praca
Konfigurator dla tych silników liniowych nie jest dostępny.
Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl
Technologia Kollmorgen
Ciekawe aplikacje i technologie zaprezentowane przez Kollmorgen na targach w 2012 roku.
W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć stworzenie zautomatyzowanej łodzi podwodnej działającej w trudnym środowisku 4 km pod poziomem morza przy ciśnieniu 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten był używany do eksploracji wraku Titanica.
W trzeciej części Kollmorgen opowiada o tym, jak zaangażował się w tworzenie pojazdu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia wysokowydajnego silnika o wysokim momencie obrotowym, 10 000 obr.
W piątej części filmu Kollmorgen demonstruje kompleksowe tworzenie wyścigowego motocykla elektrycznego, wykorzystując silnik AKM74, który trzykrotnie wygrał wyścig TTX75GP.
Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)