S300 SERWOWZMACNIACZ

Uniwersalny cyfrowy wzmacniacz serwonapędów

Wyświetl menuUkryj menu


S300 SERWOWZMACNIACZ

  • Zasilanie: 1×230 VAC / 3 x 400 VAC
  • Prąd wyjściowy: 1,5 do 10 A nominalnie (wartość szczytowa x 3)
  • Intuicyjna parametryzacja za pomocą interfejsu GUI.

 

Cechy:

Zasilanie 115-480 VAC, 1/3-fazowe, 50-60 Hz
Prąd wyjściowy: 1,5-10 A RMS/faza – nominalna
Zintegrowany filtr prądu przemiennego
Obwody obwodu pośredniego można łączyć równolegle
W pełni programowalny sterownik wykorzystujący interfejs RS232
Łatwa konfiguracja i parametryzacja za pomocą interfejsu graficznego Windows
Typ 230 V, odpowiedni do rozdzielnic 200 mm
Zintegrowany interfejs do sterowania silnikami krokowymi, pracą master-slave i elektroniczną przekładnia
Zintegrowany kontroler położenia z pamięcią na 300 parametrów, w tym: profil prędkości, ograniczenia parametrów, łańcuchy zadań, polecenia bezwzględne i względne
Zintegrowane sterowanie ruchem i prosty sterownik PLC
Emulacja enkodera: przyrostowa/absolutna
Kompatybilny z szeroką gamą opcji informacji zwrotnej:
Rezolwer, do 36 biegunów
ComCoder
Czujniki przyrostowe lub sinusoidalne
Enkoder sinusoidalny z EnDat / HIPERFACE / BISS
Czujnik sinusoidalny
Enkoder inkrementalny Quad B

Zalety:
Szeroki wachlarz opcji i wydajności sprawia, że ​​możliwe jest zastosowanie jednego sterownika w ramach całej maszyny lub aplikacji
Kompaktowy rozmiar pozwala na zastosowanie mniejszej rozdzielnicy
Wysokowydajny system zaprojektowany w celu zwiększenia szybkości zegara maszyny
Prosty i użyteczny graficzny interfejs użytkownika upraszcza wsparcie techniczne i czas programowania

Przedstawienie firmy Kollmorgen

Przedstawiamy Kollmorgen, firmę zajmującą się aplikacjami napędowymi na całym świecie.

Technologie Kollmorgen

Kollmorgen zaprezentował ciekawe aplikacje i technologie na targach w 2012 roku.

W pierwszej i drugiej części filmu można zobaczyć stworzenie zautomatyzowanej łodzi podwodnej działającej w trudnym środowisku 4 km pod poziomem morza przy ciśnieniu 380 atmosfer, w słonym i bardzo zimnym środowisku. Robot ten był używany do eksploracji wraku Titanica.

W trzeciej części Kollmorgen opowiada o tym, jak zaangażował się w tworzenie pojazdu Segway. Kollmorgen stanął przed trudnym zadaniem stworzenia wysokowydajnego silnika o wysokim momencie obrotowym, 10 000 obr.

W piątej części filmu Kollmorgen demonstruje kompleksowe tworzenie wyścigowego motocykla elektrycznego, wykorzystując silnik AKM74, który trzykrotnie wygrał wyścig TTX75GP.