-
SILNIKI ELEKTRYCZNE
- Silniki asynchroniczne
-
Silniki prądu stałego
- Silniki DC
-
Silniki BLDC
-
DUNKERMOTOREN BG
- BGA 22 dCore
- BGA 22 dGo
- BGA 32 dCore
- BG 32 KI
- BG 42 dCore
- BG 45
- BG 45 SI
- BG 45 PI/MI
- BG 45 CI/PB/EC
- BG 45 SMD
- BG 62 dCore
- BG 65 dCore
- BG 65
- BG 65 SI
- BG 65 PI/MI
- BG 65S
- BG 66 dPro CO/IO
- BG 65S SI
- BG 65S SMD
- BG 65 CI/PB/EC
- BG 66 dPro PN/EC/EI
- BG 65S CI/PB/EC
- BG 65 dMove
- BG 65S PI/MI
- BG 66 dMove
- BG 75
- BG 75 SMD
- BG 75 SI
- BG 75 dPro CO/IO
- BG 75 PI/MI
- BG 75 dPro PN/EC/EI
- BG 75 CI/PB/EC
- BG 95 dCore
- BG 95 dPro CO/IO
- BG 95 SMD
-
DUNKERMOTOREN BG
- Akcesoria
- Silniki serwo
- Silniki krokowe
- Silniki liniowe
- Silniki momentowe
- Silniki trakcyjne
-
Silniki wrzecionowe
- Wrzeciona z ręczną wymianą narzędzi
- Wrzeciona z automatyczną wymianą narzędzi
- Głowice obróbcze
-
Akcesoria
- Uchwyt narzędziowy HSK63F-ER32
- Uchwyt narzędziowy HSK63A-ER32
- Uchwyt narzędziowy ISO30-ER32
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63F
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania HSK63A
- Uchwyt na narzędzia do przechowywania ISO30
- Jednostki zespolone
- Zmieniarka narzędzi
- PRZEKŁADNIE
- TECHNIKA LINIOWA
- STEROWANIE
SILNIKI MOMENTOWE D/DH DDR W OBUDOWACH
- moc znamionowa: 0,278 ~ 4,26 kW
- tj. Moment obrotowy: 5,3 ~ 339 Nm
- maksymalna prędkość: 60 ~ 800 obr./min
- średnica zewnętrzna: 176,0/218,4/284,2/362,0 mm
- napięcie zasilania: 115/240/400/480 VAC
Wielkości: D06x (ϕ176,0 mm) / D08x (ϕ218,4 mm) / D10x (ϕ284,2 mm) / D14x (ϕ362,0 mm) / DH06x (ϕ176,0 mm) / DH08x (ϕ218,4 mm) / DH10x (ϕ284,2 mm) / DH14x (ϕ362,0 mm)
- Gama silników momentowych D/DH DDR firmy Kollmorgen to wysokowydajne, bezobsługowe rozwiązanie serwo.
Osiągają bardzo wysoką gęstość momentu obrotowego dzięki połączeniu dużej średnicy, małej długości i dużej liczby biegunów magnetycznych.
Łącząc silniki momentowe serii D/DH DDR z serwowzmacniaczami AKD i magistralą Ethernet, można zoptymalizować wydajność i zwiększyć ogólną wydajność maszyny.
Te silniki momentowe mogą być używane jako elastyczne stoły pozycjonujące, które zapewniają programowalne i szybkie indeksowanie, które znacznie przekracza możliwości konwencjonalnych mechanicznych lub reluktancyjnych stołów pozycjonujących.
Korzystnie, silniki momentowe mogą zastąpić przekładnie mechaniczne, takie jak skrzynie biegów, paski rozrządu i zębatki z zębatkami.
Silniki momentowe serii D/DH DDR są dostępne w czterech rozmiarach konstrukcyjnych D(H)06x~D(H)14x w zakresie mocy znamionowej od 0,278 kW do 4,26 kW.
Silniki można konfigurować pod względem sprzężenia zwrotnego, kołnierzy montażowych, klasy ochrony, sposobu łożyskowania i konstrukcji złączy.
Łącząc ramę (średnica zewnętrzna) i wiązkę wirnika (długość silnika), można dobrać silnik optymalny pod względem wydajności i parametrów dla konkretnego zastosowania.
Dzięki szerokiemu wyborowi opcji uzwojenia, zarówno prędkość nominalna, jak i moc, można regulować w zależności od innego napięcia zasilania.Charakterystyczne cechy:zasilanie systemu AC – seria D: 115/240 VAC | Seria DH: 400/480 VAC;
stały moment obrotowy w zakresie 5,3~339 N.m spełnia szeroki zakres wymagań aplikacyjnych;
prędkości do 800 obr./min spełniają wymagania dotyczące wysokiego momentu obrotowego przy niskich prędkościach;
moc znamionowa do 4,26 kW spełnia wymagania większości zastosowań;
sprzężenie zwrotne enkodera sinusoidalnego o wysokiej rozdzielczości zapewnia wyjątkową dokładność i powtarzalność poniżej 1 sekundy łukowej;
opcjonalny rezolwer wieloobrotowy zapewniający niezawodną pracę w trudnych warunkach;
Uszczelnienie wału IP65 i IP67 jest odporne na kurz i strumienie wody;
wbudowany termistor zapewnia ochronę przed przegrzaniem;
4 rozmiary konstrukcyjne, 24 kombinacje rozmiaru/typu uzwojeń;
prędkość nominalna do 800 obr/min;
szeroki zakres regulacji prędkości serwomotoru;
prawie stały moment obrotowy w całym spektrum prędkości;
Certyfikaty CE i UL.Opcje:sprzężenie zwrotne: rezolwer (A), enkoder sinusoidalny (M);
sposób montażu: przód (1) / kołnierz (2)
wyjście złącza: złącza proste (2) / złącza obrotowe kątowe 90° (3);
łożysko: łożysko jednoczęściowe (1) / łożysko dwuczęściowe (2);
stopień ochrony: nieuszczelniony (0) / IP65 (5) / IP67 (7).Zalety:
W systemach pozycjonowania silniki momentowe zapewniają programowalną funkcjonalność, która znacznie przekracza przepustowość technologii mechanicznych lub technologii o zmiennej reluktancji;
Bezpośrednie połączenie obciążenia eliminuje luzy, elastyczność, konserwację i ewentualną wymianę kół zębatych, pasków lub kół pasowych;
Konstrukcja pozbawiona luzów zapewnia bardziej responsywne zachowanie systemu;
System eliminuje części łączące, takie jak sprzęgła elastyczne, co zmniejsza ogólną konstrukcję maszyny;
Jednoczęściowe lub dwuczęściowe mocowanie zmniejsza tarcie statyczne.
Modele 3D na życzenie – napisz do info@raveo.com.pl